nytt spørsmål Jente09 + gull12

Forstår godt du er utolmodig! Er jo så gøy med ny vogn! :D

Sendt fra min Samsung

nå maser je fælt, men hva er største forskjellen på TFK joggster twist 2010 mod og 2013 mod.... de som har den je har lagt ut link på selger denne pga at de har kjøpt seg 2013 mod,så da dukker jo spørsmålet opp hvorfor :p
 
Så bra du får se på den da :D
Jeg aner ikke om det er store forskjeller jeg. Kanskje de skal ha en annen farge?
Jeg vet ikke jeg. Prøvd å google?
 
Så bra du får se på den da :D
Jeg aner ikke om det er store forskjeller jeg. Kanskje de skal ha en annen farge?
Jeg vet ikke jeg. Prøvd å google?

har funnet ut at det det er forskjell på hjul(eiker etter det je forstår) og noe med kalesjen. må prøve å finne igjenhvor je leste det :p
 
Hehe så greit da ;)

jepp, ser jo at 2013 modellen ser mere fancy ut, men je er stortsett ute etter at den skal være god å sitte i, god å trille, enkel å få ut og inn av bilen, og ta minst mulig plass :p
og kan je spare ca 4000 kr er je fornøyd :) ell hadde je måtte gi nesten 7000 hadde det ikke blitt noe slik vogn :p
 
jepp, ser jo at 2013 modellen ser mere fancy ut, men je er stortsett ute etter at den skal være god å sitte i, god å trille, enkel å få ut og inn av bilen, og ta minst mulig plass :p
og kan je spare ca 4000 kr er je fornøyd :) ell hadde je måtte gi nesten 7000 hadde det ikke blitt noe slik vogn :p
Fancy har ikke så mye å si synes jeg heller ;)
Kan man spare penger så er det viktigere. Og hvis kalesjen og hjula ikke har så store forskjeller hadde jeg glatt spart penger ;)
 
jepp, ser jo at 2013 modellen ser mere fancy ut, men je er stortsett ute etter at den skal være god å sitte i, god å trille, enkel å få ut og inn av bilen, og ta minst mulig plass :p
og kan je spare ca 4000 kr er je fornøyd :) ell hadde je måtte gi nesten 7000 hadde det ikke blitt noe slik vogn :p
vis det bare er kalasjen og hjulet så er det jo bra kjøp vil jeg si :)
 
Fancy har ikke så mye å si synes jeg heller ;)
Kan man spare penger så er det viktigere. Og hvis kalesjen og hjula ikke har så store forskjeller hadde jeg glatt spart penger ;)

je tror iallefall ikke det, men har spurt eksperten fra babyshop så da satser je på å få svar i morgen :)

bedre enn dette bomkjøpet je bedrev for litt over 1 mnd sia er den helt garantert.... den vogna må je sette meg ned å få laget en annonse på en dag, i håp om at noen andre kjøper den :p
 
je tror iallefall ikke det, men har spurt eksperten fra babyshop så da satser je på å få svar i morgen :)

bedre enn dette bomkjøpet je bedrev for litt over 1 mnd sia er den helt garantert.... den vogna må je sette meg ned å få laget en annonse på en dag, i håp om at noen andre kjøper den :p
Hva var det du kjøpte da da?
husker ikke jeg?
hva er problemet med den?
 
Hva var det du kjøpte da da?
husker ikke jeg?
hva er problemet med den?

kjøpte en graco trille..... den er skikkelig ræl.... dom koster da nesten 3000 kr nye, men den er skikkelig plastikk, håpløs å regulere ryggen pga at festene aldri stopper der de skal o.l

så je er ikke imponert.... men den er ikke så ille å trille da.......
 
vel ny brukt vogn :p
er det joggster twist du har? eller er det den andre typen??
Jeg har joggster twist :)
Eneste forskjellen er logoen som har byttet design, og eikene på hjula.
Den går under navnet facelift, så den har rett og slett bare fått en facelift ;)

Kanskje de bytter for å få sort understell? Det er helt nytt i 2013 :)



Sendt fra min Samsung
 
Jeg har joggster twist :)
Eneste forskjellen er logoen som har byttet design, og eikene på hjula.
Den går under navnet facelift, så den har rett og slett bare fått en facelift ;)

Kanskje de bytter for å få sort understell? Det er helt nytt i 2013 :)



Sendt fra min Samsung

takk for infoen, var det je klarte å finne ved å google oxo som var endret.... da satser je på å kjøpe denne je hvis den er som han sier og holder det han lover om at han skulle holde den av til den andre vogna doms kom :p
 
takk for infoen, var det je klarte å finne ved å google oxo som var endret.... da satser je på å kjøpe denne je hvis den er som han sier og holder det han lover om at han skulle holde den av til den andre vogna doms kom :p
Håper for din skyld at han holder det han lover! :) Slik at vi snart kan rope; Gratulerer med ny vogn!!! ;)

Sendt fra min Samsung
 
Håper for din skyld at han holder det han lover! :) Slik at vi snart kan rope; Gratulerer med ny vogn!!! ;)

Sendt fra min Samsung

det håper je oxo.... han sa je kunne komme neste helg når de hadde fått den nye, for je orker ikke å kjøre over 1 time hver vei bare for å se på den, oxo kjøre samme veien igjen noen dager etter for å hente den :p
 
det håper je oxo.... han sa je kunne komme neste helg når de hadde fått den nye, for je orker ikke å kjøre over 1 time hver vei bare for å se på den, oxo kjøre samme veien igjen noen dager etter for å hente den :p
Det er jeg enig med deg i ;)
Håper du får kjøpt den :)

Du får sikkert vogna di før jeg får mi :p
 
Back
Topp