Lightning85
Glad i forumet
Har endra profilbilde jeg
Så nå er det avslørt: jeg er blondine
Ellers så kan jeg fortelle at jeg offisielt kjenner spark!<3 Bestemte meg på mandag, at NÅ er det lillegutt som sier hei
På onsdag hadde mini en særdeles aktiv kveld, så jeg fikk gubben til å kjenne, og jaggu så kjente han det også! <3
Og idag tidlig, før jeg rakk å stå opp, flytta dyna på seg!(bittebittebittelitt). Jeg kunne også se magen bevegde seg når jeg tok vekk dyna! Nesten usynlig, men det skjedde
Kjempemerkelig!
Igår var det jordmortime, hjertelyden lå på 150 slag i minuttet. Og symfysen ble målt til 21cm. Det er innenfor normalen, men litt nærmere for mye enn for lite. Morro å plutselig endre bekymringene fra "vokser han greit/i det hele tatt inni her??" til "han kommer til å bli for stooooor!"
En begivenhetsrik uke
Håper dere også har hatt en fin uke<3 
Ellers så kan jeg fortelle at jeg offisielt kjenner spark!<3 Bestemte meg på mandag, at NÅ er det lillegutt som sier hei
Igår var det jordmortime, hjertelyden lå på 150 slag i minuttet. Og symfysen ble målt til 21cm. Det er innenfor normalen, men litt nærmere for mye enn for lite. Morro å plutselig endre bekymringene fra "vokser han greit/i det hele tatt inni her??" til "han kommer til å bli for stooooor!"
En begivenhetsrik uke