Nytt profilbilde +spark!:)

Lightning85

Glad i forumet
Har endra profilbilde jeg:) Så nå er det avslørt: jeg er blondine:P

Ellers så kan jeg fortelle at jeg offisielt kjenner spark!<3 Bestemte meg på mandag, at NÅ er det lillegutt som sier hei:) På onsdag hadde mini en særdeles aktiv kveld, så jeg fikk gubben til å kjenne, og jaggu så kjente han det også! <3:) Og idag tidlig, før jeg rakk å stå opp, flytta dyna på seg!(bittebittebittelitt). Jeg kunne også se magen bevegde seg når jeg tok vekk dyna! Nesten usynlig, men det skjedde:) Kjempemerkelig!:)

Igår var det jordmortime, hjertelyden lå på 150 slag i minuttet. Og symfysen ble målt til 21cm. Det er innenfor normalen, men litt nærmere for mye enn for lite. Morro å plutselig endre bekymringene fra "vokser han greit/i det hele tatt inni her??" til "han kommer til å bli for stooooor!":P

En begivenhetsrik uke:) Håper dere også har hatt en fin uke<3 :)

Hærlig å kjenne spark. Helt syk følelse egentlig. tenk st det er et lite minimenneske der inne... :)
Sambo kjente for første gang spark i går. Har ikke prøvd tidligere. Mini i magen er veldig aktiv. Full gass inni der:)

Så koselig at du kjenner spark!! :) Og ja, det er litt morsomt og rart når man ser magen beveger seg, hehe.
Kos deg med sparkene :)

Ja er kjempe snodig! Hadde aldri forestilt meg hvordan det kom til å være. Gleder meg veldig til de blir sterkere og sterkere:)<3 Og gruer meg litt til det blir så kraftig at det kan gjøre vondt.. Ei venninne av meg har 6 uker igjen idag, og ho syns det kan være temmelig ubehagelig på dette tidspunktet! Hun hadde 7+ uker igjen når hun syns det kunne være ubehagelig:/ Og da er det jo ei stund igjen.. Om hun går over, blir det enda noen uker med kraftige spark!

Er det sånn at alle syns det blir ubehagelig mot slutten? Eller kan det være ganske greit helt til termin?:)

Ååååå koselig med spark. Jeg har en stund kjent spark, men i går kveld så kjente jeg godt at magen rørte på seg, og at han sparket mot handa mi. Var en helt utrolig følelse...hadde jo nesten glemt hvordan det var :P Mot slutten så blir det jo hardere, og kan være litt mer ubehagelig. Men det spørs jo litt hvor babyen sparker. Guttungen sparket oppi ribbeina mine, og var ikke akkurat særlig godt. Mens vesla lå å stanget mot bekkenet, og må si det var mye vondere, for det skjøt liksom smerter nedover. Men selve sparka i magen syns jeg bare var herlige. Å se magen bule ut, og se babyen sparker og er livat....ååååå ELSK! <3

Duhh Blondie.. Jeg har hele tiden forestillt meg at du hadde helt svart hår, kort kult tøff frisyre, og at du ofte brukte mye sminke som f.eks sota øyne...

Det blondinebildet ødela alt jo... hehe... Men det var et veldig fint bilde av ei søt og uskyldig blondine da... :)

Duhh Blondie.. Jeg har hele tiden forestillt meg at du hadde helt svart hår, kort kult tøff frisyre, og at du ofte brukte mye sminke som f.eks sota øyne...

Det blondinebildet ødela alt jo... hehe... Men det var et veldig fint bilde av ei søt og uskyldig blondine da... :)

Må si jeg satt og humret foran pc`en når jeg fikk lest innlegget ditt!;) Bildet er vel antagelig 3-4 år gammelt, men ser nogenlunde lik ut enda(kanskje litt flere øye- og smilerynker nå:P).

Back
Topp