Nytt ord for gravide...:p

AudiMamma

Gift med forumet
Jeg og mannen min drev å diskuterte trenings tids punktene våre, da jeg kom til å si at han måtte legge på seg minst like mye som meg nå mens jeg er gravid. Fikk i svar at han bare kom til å bli fet å at han kom på ett nytt ord for gravide: naturlig årsakelig fete damer...:p viste ikke om jeg skulle le el grine altså. Å jeg hadde ingentingåklage på siden det kommer til å ta meg kun ett par mnd å bli kvitt alt,mens han kom til å måtte bruke flere år.:)

Hehe den va jo litt funny da, meeen det tar ikkje altid noen min å bli kvit d, spesielt om du faktisk legge. Deg 60 kg pga graviditeten som jeg gjorde sist:( er enda ikkje nede i vekta jeg hadde før jeg fikk førstemann, jeg veier rundt 80 nå og var 66 før jeg ble gravid la på meg til jeg var oppi 120 kg på sykehuset gikk jeg ned til 100 ca å har slit å trena å spist sunt får å gå ned men d funker dårlig var nede i 93 nå før jeg ble gravid igjen å etter kvalmen kom gikk jeg ned såpass mye at nå er jeg ca 83-84, håper jeg ikkje blir så svær denne gang, hadde dilla på sjokoboller å alt annet usunt:( vil spise Sunt denne gang, vet det ikkje blir lett:(

Jeg er ikke særlig stor av meg, alltid vært høy og tynn så jeg var jo en av de som faktisk håpet på litt fett igjen etter 1 mann. Men dengang ei, jeg fødte 1 mnd før tid og når ungen var ute var magen borte. :o/ Jeg håper å kunne beholde litt denne gangen men vi får se :) Det kan være litt plagsomt å være for tynn også :p

Back
Topp