Nytt og bedre liv?

Lykkeliiten

Glad i forumet
Noen som vil være med?

Skal så godt jeg kan kutte ut de raske karbohydratene!
Jeg leggee på meg så fort av de at jeg bare mååå starte nå!!

Føler meg rett å slett grusom for tiden :-(

Bli flink med trening som jeg var og ha et sunt og fint svangerskap!

Dette blir hardt for meg :(
Ideer til måltider idag?

Jeg skiftet helt om den siste mnd. Det er så herlig! Har gått ned 3kg, uten å prøve på det noe særlig på det. Spist masse frukt om kvelden etc!

Grilling er jo veldig greit ;-) Salat, koteletter, kylling, laks etc :)

tror jeg må bli bedre på å gå lange turer :) vil du være med lykkeliiten ?? :P ti runder rundt dammen? :P

åhh jeg å vil ha tur venner :)

Høres ut som en tråd for meg ;)

Jeg er livredd for å legge på meg mye dette svangerskapet, da jeg veide for mye fra før av. Vet hvor utrolig vanskelig det er å gå ned i vekt når man er hjemme i permisjon med babyen. Sist raste gravidkiloene av meg raskt etter fødsel, men så krøp en del kilo på igjen sakte men sikkert på i løpet av permisjonstiden. De rakk jeg dessverre ikke kvitte meg med før vi ønsket søsken til frøkna.

Jeg er nødt for å tenke nøye over hva jeg putter i munnen og røre på meg så mye som mulig nå fremover!!

Tja, jeg slanker meg jo. Spiser vanlig middag, knekkebrød til frokost, gjerne med frukt og grønt som eneste pålegg, nøtter til kvelds om jeg blir sugen på noe godt. Også er det viktig å unne seg noe godis (ikke mye) i helgen, skal du holde deg 100 % unna går det som regel ikke i lengden... Lykke til;) Kan skrive under på at det er skikkelig kjedelig å gå opp 35-45 kilo i svangerskapet for så å jobbe steinhardt etterpå for å få det bort;)

Jeg er med etter kvalmen har gitt seg, for tiden spiser jeg det jeg klarer og vil :) men etter da er det sjerpings og godis kun på lørdag :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da vil jeg være med og! Men jeg løper ikke :b det er mer en innsjø enn en dam spør du meg :b
haha! jaaa! starte gravid-trim ;P nei jeg løper ikke jeg heller. da kollapser bekkenet :P

Da var mandagen her og ny uke ... men tror dubikke kvalmen bare blir verre of verre og når det enselog er min tur til mat kl 12 blir det to fine rundstykker med ost å skinke og en pose knott!! Juhuuu

Back
Topp