Nytt nick

Monolit

Betatt av forumet
Jeg er Sjakk Matt (tidligere Doble Action)
Jeg husker ikke passordet mitt lengre og opprettet derfor en ny konto

Alt vel med dere?

...Vi har bodd hos pappa i ca tre uker, vi har pusset opp badet. Det er deilig å komme hjem, men badet er ikke helt ferdig før i morgen...
Skal til legen i morgen og ordinær ul på tirsdag.
Tvillingene har bursdag på torsdag, så det blir d full rulle på ettermiddagen når barneselvskapet skal være...
Ellers går det ganske så bra, har en del småblødninger innimellom og blir litt bekymert av dette, men ellers ok...

Alt bra med meg!

Men høres ut som om du har det ganske så travelt... Må huske å ta deg tid til å slappe av, spesielt når det kroppen reagerer med småblødninger.

Heldigvis ser jeg at du skal til legen i morgen, og ultralyd på tirsdag - så da blir det nok litt lettere å slappe av :)

miss daisy skrev:
Alt bra med meg!

Men høres ut som om du har det ganske så travelt... Må huske å ta deg tid til å slappe av, spesielt når det kroppen reagerer med småblødninger.

Heldigvis ser jeg at du skal til legen i morgen, og ultralyd på tirsdag - så da blir det nok litt lettere å slappe av :)

Du har heeelt rett miss daisy.
Slappe av? Hva er det for noe? ...Jeg føler jeg trenger det, men jeg har innmare mye å gjøre fremover. Jeg er akkurat ferdig med første del av praksis og pga den (og at vi har bodd borte) har en del saker og ting hopet seg opp. Men jeg studerer 100%, jobber ca 50% og i tillegg er jeg mamma og kjæreste. Jeg har innleveringer og eksamener å bryne meg på nå og i tillegg til dette sakl vi pusse opp en hybel i huset. Samboer må også forresten reise, sådet blir forhåpentligvis etter jul og da blir jeg alene - i ett år hvis vi er skikkelig uheldig. Så hvile blir det ikke tid til for å si det slik. MEN, jeg har i tankene å sykemelde meg 50% for å kunne "hente meg inn" litt og for å få kontroll på studiet igjen

(Må bare nevne at jeg ikke liker nickskifte)

Kan du skrive ditt gamle nick i signaturen?
Jeg lærer meg aldri nye nick.....

Alt vel her. 18 uker i morgen, og en uke igjen til ordinær ultralyd. Det virket som en hel evighet da jeg fikk datoen - men nå er den snart her. Kjenner så smått liv, og det er jo veldig koselig!

Ingen problem, det kan jeg godt gjøre...

Så gøy at du kjenner liv, det er alltid stas :)
Kjenner litt jeg også, men det er ennå ikke regelmessig.

Oisann, du har hatt det travelt ja.. Må huske på å ta vare på deg selv nå :) Her går det i de samme plagene så er fortsatt sykemeldt :( er 19 uker i morra så begynner å nærme meg halvveis og kjenner spark og liv hver dag så det er kjempe deilig :)

Back
Topp