Nytt nick

Bettan85

Blir kjent med forumet
Da er jeg inn her med nytt nick for nu. Er egentli Bina85,men den siden kommer jeg meg ikke inn på mere plutselig.. Har testet positiv for en stund siden å gleder meg vel egentlig ikke noe særlig enda. Har bare tatt sånn ca 4 positive tester,men kan enda ikke helt tro det etter BO i nov i  uke 12+6 ca. Men gleden kommer vel får vi håpe:)
Vil åsså ønske alle dere som har testet positiv masse godt,dere har en fin tid framover. Men da vet jeg åsså man kan stå foran mange utfordringer,er ikke bare blomster,sol å skyfri himmel å være gravid:p håper nu vi alle får en flott tid her inne på februar!

Gleder meg til å bli bedre kjent med deg :) Og denne gangen SKAL det gå bra ;)

skriver for å se

Takk,gleden er på min side.. :)Ja vi får krysse fingrene at det går bra med oss alle.. Leste om at du var noe i tvil pga svak strek,men som di sier strek er strek;-) 

Da må jeg jo bare si Gratulere så masse:))) Får nok sikkert tilig ultralyd hvis jeg ber om det. Ikke snakka med lege eller noe,har liksom ikke helt klart å slå meg til ro riktig enda med at testene er riktig. Trudde alt skulle gå knirkefritt sist gang da målet var nådd å komme over 12uker. så fikk meg en real smell for å si det slik at man skulle havne ilag med den dårlige siden av statistikken hadde ikke slått meg litt en gang.. så nu er jeg HYPER skeptisk,så tror jeg vil ha tidlig ultralyd,for vil ikke gå så lenge med å tro at det er noe der,så er det bare fostersekk å morkake.. Enn du? vært utfor å miste noen gang? å evt ekstra oppfølging?

Utrolig trist da, man regner jo med alt er i den skjønneste orden når man passerer uke 12, sånn jeg tenker ihvertfall. Håper du får noe oppfølgning så du kan slappe av og nyte svangerskapet, ikke bra å stresse heller.

Jeg vet egentlig ikke, mistet/hadde en kjemisk graviditet i mars, men tror nok ikke jeg får noe oppfølgning pga det, siden det skjedde i uke 5. Men skal ringe legen i morgen for å høre om jeg kan få ta hcg prøve så de kan sjekke etter eventuelt stigning :)

Ja det var tyngere enn jeg selv hadde trodd det skulle bli. Knakk jo i staver på sykehuset da di ikke hadde plass på gynekologisk,men istede la meg inn på barselavd,der hvor jeg har fått mine 2 andre gutter.
Ja man regner jo med at alt er bra når uke 12 er passert,men hadde altid en liten mistanke om at noe ikke stemte så valgte å holde det skjult selv når 12ukers dagen passerte.
Så nå føle jeg iallefall ikke for å si nokka til noen om noe som helst.. Før en evt ultralyd bekrefter det 6 tester har vist,har ikke enda klart å roe meg ned med tanken at det faktisk stemmer..

Back
Topp