Nytt nick og verdens verste mor!

Linn og Sebastian

Forelsket i forumet
Nå har jeg byttet nick fra Liiiinn til Linn og Sebastian.

Uuuuuansett...
Jeg tror jeg er verdens verste mor!
Snudde meg bort fra mini i seriøst MAX 8 sekunder idag, og da datt han ut av vogna!!!!! [:(]
Hjertet mitt har aldri banket så fort i hele mitt liv, og jeg har aldri vært så redd før!
Det verste av alt var at han gråt ikke engang! Han sutret bare.
Ringte til legen med en gang, og hun sa at så lenge han ikke sovna med en gang eller ble apatisk, så gikk det nok bra. Men at vi kunne komme med han om vi følte at vi trengte det iløpet av dagen.
Dro til gudmoren hans etterpå, for han lyser alltid opp med henne.
Og det var heldigvis ingenting galt med han.
Tantebarna hennes var og på besøk, så han lekte med de i mange timer! [:D]
Herregud, så glad jeg var da.
Var livredd for at noe skulle være galt med han.

Eneste han fikk fra det var et lite merke over øyet sitt ;o

Du er slettes ikke verdens verste mor! Det skjer så fort, og de små er så superraske! Alexander var på vei ut av vogna den ene dagen i juni, men jeg fikk tatt i mot han. Dagen etterpå var jeg og kjøpte meg universalsele som jeg nå bruker hver eneste gang vi er ute i vogna! (Bruker bag enda jeg)

Vi hadde seler, men har rotet de bort for evigheter siden. Rett til byen for å kjøpe i morgen!
Kommer ikke over hvor ekkelt det var [:(]

Du er ikke verdens verste mor!!:o Du må jo ikke tenke det, kjære deg.
Du vil jo hans beste, og du ble bekymret. Du oppførte deg og handlet akkurat sånn som en kjærlig mor skal gjøre :) Og det gikk jo bra også!
For man kan ikke være på vakt 24/7..for det første går det ikke an, og for det andre ville det ikke vært så bra heller. De unge skal også få feile og lære :) Det vil vi nok erfare mer etter hvert når de begynner å utforske løping, hopping og turning:P

Du er absolutt ikke verdens verste mor!!
Det å ha det sånn etterpå er helt forferdelig! Husker enda når snuppa var 3mnd..Jeg skulle gå ned trappene og legge henne på rommet. Klarte på en eller annen måte å skli i trappa,med snuppa i armene.
Vi falt ned 3--4 trappetrinn,og jeg husker jeg pinn-holdt på henne,men alikevel når vi var nede på gulvet våknet jeg av at hun gal-skreik! Mannen kom stormende,ringte legevakta for å komme inn på sjekk. De sjekket henne skikkelig,hun var heldigvis helt fin!Og jeg fikk høre at de små somregel ikke tar skader av sånne ting,og dessuten hadde hun ligget oppå meg hele tiden. Men da legen snudde seg mot meg og skulle sjekke meg,hadde jeg skada armen,og hadde kraftig hjerne rystelse.
Var så merkelig,jeg merket ikke at jeg hadde smerter,eller var dårlig før jeg fant ut at snuppa var fin!
Da kjente jeg smerter i hele kroppen og begynnte å kaste opp.pga kraftig hodepine.
Men den dårlige samvittigheten kjente jeg på lenge etterpå..enda alt var i orden med snuppa[:)]

Du er ikke verdens verste mor =)
Alexsander har falt ned fra stelleboret når han var 2 mndr og ned av senga våres når han var 8mndr[:o] det går utrolig fort[&o]

Back
Topp