Nytt Nick - og oppdatering:)

Frk.Nikki

Elsker forumet
Beklager at jeg har byttet nick, følte at det andre var så manisk... Frk.KakeGal.. sier sitt.. 
Håper noen husker meg;)  Nå er jeg hvertfall Frk.Nikki :D 
(Var Nikkiline på februar '10 forumet;)

Jeg har ikke vært inne så mye siden før jul.. vært så redd for å lese om flere SA og MA og har hatt nok med egne tanker og redsler! *grøss*

NÅ er jeg i dag 13 uker - JIPPI og har vært på første kontroll hos lege og på UL.
alle verdier er veldig bra og sist men ikke minst; babyen er sprell-levende og frisk og fin! 
fikk fjernet et tonn av bekymringer av skuldrene mine og ENDELIG skal jeg virkelig begynne å glede meg og se fremover! Gleder meg til å følge mere med på dere her også jenter:D 

Jeg kjenner deg igjen fra feb 2010 forumet:) kjekt å se at alt går bra nå, gratulerer med en liten baby på vei, febbisene er jo ikkje akkurat babyer lenger nei;) kjekt å få dele dette svangerskapet med deg og:)

Gratulerer med vel overstått lege og ul time, og med dine 13 uker...hurra

Fint at du kom inn igjen til oss:)
Bra å se at du ikke har glømt oss:)

nemoen skrev:
Jeg kjenner deg igjen fra feb 2010 forumet:) kjekt å se at alt går bra nå, gratulerer med en liten baby på vei, febbisene er jo ikkje akkurat babyer lenger nei;) kjekt å få dele dette svangerskapet med deg og:)

Hadde sååå lyst å si HEI før, men med "litt" angst denne gangen ville jeg vente til jeg var sikker:) 

Ser at du har opplevd det samme som meg - men NÅ skal vi jammen GÅ vårt andre og FULLE svangerskap sammen;)

HEI Nikkiline! :)
Ja, da e vi enda fler fra feb10 her, artig. :)

Koslig å se deg her inne, og vi kan følge hverandre enda en gang. ;D

Back
Topp