nytt nick, gammel bruker :O)

Frk. LilleMy

Elsker forumet
mitt gamle nick var *borte* for dere som husker meg.... bytter pga sniking... hehe... så fjerner dette oxo snart... håper alt står super bra til med alle dere [:D] mange som har fått flere etter 08 barna eller?

her tok vi siste pille på søndag, så dette blir en spennende tid fremover!!!!! da blir det min nr 2 og sambos nr 1 [:)]

og om noen kjenner meg, så hysj hysj... hehehehehe.....

tusen takk S.Reve [:D] hadde jo tatt vekk nicket mitt før du skrev, men det var ....... [;)] hehe..... gleder oss masse tiden fremover... så blir vel å fortelle det her hos dere oxo da [:)] håper alt står bra til ellers med alle sammen her inne

tusen takk <3 gleder meg masse, men samtidig så er det mange følelser... hehe... blir jo sambos førstemann da, så det er gøy [;)] men de sier jo at 1 er greit, 2 er som 10... hehe... eller ossen syns du det er? er vel ganske aktive hjemme hos deg nå!!!!

ellers så er alt bare bra her i heimen... hos dere da? trives som kone og i huset (mener å huske dere har kjøpt og pusset opp?)

så da sees vi nok mere her inee fremover, selv om hverdagen bare flyyyr av sted... hehe

Stor kos

har ikke svart deg..
Men jeg syns at det er gått utrolig lett!
Merker jo at det er mere travelt,men fra 0 til 1 var tøffere syntes jeg altså,de tok på,men nå har Ask bare glidd inn i rutiner om du er med [:D]
Spennende er det uansett,jeg er så spent på deres vegne!lykke til!!og ja oppdater oss!

Back
Topp