Linka Gift med forumet 24 Mar 2006 #1 Da har vi endelig fått nytt modem. Det er kjempedeilig. Da er jeg back in buisness her inne igjen. Har savnet dere alle.
Da har vi endelig fått nytt modem. Det er kjempedeilig. Da er jeg back in buisness her inne igjen. Har savnet dere alle.
Linka Gift med forumet 24 Mar 2006 #4 Takker for varm velkomst ! Har savnet dere også. Er lissom litt tomt i hverdagen når jeg ikke kan se hvordan dere har det.
Takker for varm velkomst ! Har savnet dere også. Er lissom litt tomt i hverdagen når jeg ikke kan se hvordan dere har det.
Lucki83 Gammelt medlem VIP 25 Mar 2006 #5 He,he...Kjekt å ha deg her på fast basis igjen!!![;)] *Ble ganske så tomt uten deg...He,he!*
S Sara73 Gift med forumet 25 Mar 2006 #6 Velkommen tilbake! Godt at det var dataproblemer som var årsaken til fraværet. Var redd det var noe ekstra med deg eller barna som stjal tiden din:
Velkommen tilbake! Godt at det var dataproblemer som var årsaken til fraværet. Var redd det var noe ekstra med deg eller barna som stjal tiden din:
Linka Gift med forumet 25 Mar 2006 #7 Koselig at dere tenkte på meg. Barna har det bra og alt er flott her. Sover bra og koser oss.