nytt medlem

x1xkeel

Andre møte med forumet
[:)]
Hei!
I dag har eg registrert meg som medlem. Har vært mange gonger inne å lest. Det har virka so spanande å vere med her inne. Få synspunkt å diskutere ting man lurer på.
Eg er litt over 10 veker på vei og er endelig blitt fortrolig med graviditeten. Er fyrste gongsgravid. Alt er nytt og spannande og kjenner at det er masse som skjer med Kroppen min. So her kjem eg til å vere masse!
Har foresten termin 1 mai.

Dykk for alle ha ein god dag.

hei hei[:)]

velkommen hit, håper du vil trives her er masse koselige mennesker[:)]

gratulerer med bebis i magen, og lykke til fremover[:)]

Velkommen og gratulerer med bebeis i magen! [:D]

velkommen hit!!!

kos deg med svangerskap og forum!!!

Heisann[:)]
Velkommen hit og gratulerer så mye med den lille i magen[:D]

og lykke til med svangerskapet[;)]

Velkommen inn hit!!!!

Lykke til videre!!

Velkommen hit, og gratulerer så mye!

Lykke til videre!

Vellkommen til oss. her er det bare å spørre i vei. Det tar ikke så lang tid før du får svar fra noen her[:D]

Velkommen!

Her finner du støtte og svar på mange spørsmål. Mange av "veteranene" er kjempeflinke til å ta seg av oss som er nyere [:D]

Velkommen keel.

Gratulerer med spiren i magen din også!

velkommen og gratulerer med voksende mage[:D]

VELKOMMEN OG GRATULERER MED BABY I MAGEN. HER INNE ER DET KJEMPE KOSELIGE MENNESKER VI DELER ERFARINGER OG PRØVER Å HJELPE HVERANDRE HVIS DET ER NOE

KLEM

hei og velkommen hit[:)]
Det er godt å ha dette forumet når man lurer på alle de rare spørsmålene andre i din situasjon
bare kan svare på[:D]

Hei i gjen

Eg sitt her og helt rørt, takk for den varme velkomsten. Føler meg heime alt. Detta skal bli moro. Eg har nok mange spørsmål som dukker opp etterkvart.

Klem

Back
Topp