nytt medlem?

CandyMam

Elsker forumet
Sikkert vært oppe før, men jeg står oppført som nytt medlem...Men har vært medlem siden 2004 og har masse masse innlegg enn det som står...
Vil dette endre seg eller er alt borte?

Og ikke får jeg åpna de linkene til sider jeg har lagra på bookmarks (som var fra det 'gamle' forumet)
Og ingen meldinger er i innboksen.
Og så laga jeg en ny avatar ca ei uke før nyforumet kom, men den er ikke her, kun den gamle....

Og signaturbilde er borte...
Har avventa mange dager nå for å se om det ble bedre, men ingenting har skjedd ennå....

CandyMam skrev:
Sikkert vært oppe før, men jeg står oppført som nytt medlem...Men har vært medlem siden 2004 og har masse masse innlegg enn det som står...
Vil dette endre seg eller er alt borte?

Og ikke får jeg åpna de linkene til sider jeg har lagra på bookmarks (som var fra det 'gamle' forumet)
Og ingen meldinger er i innboksen.
Og så laga jeg en ny avatar ca ei uke før nyforumet kom, men den er ikke her, kun den gamle....

Har avventa mange dager nå for å se om det ble bedre, men ingenting har skjedd ennå....

Akuratt som meg det der..Jeg fikk beskjed at mine skulle komme tilbake om en ukes tid..Håper virkelig det ..For jeg har en del innlegg jeg ikke vil miste ei heller pm mine

CandyMam skrev:

Vil dette endre seg eller er alt borte?De jobber med å få overført alt så jeg hadde ikke bekymret meg enda. Vent en ukes tid.

URL'en er endret så du må lage nye bokmerker

Og ingen meldinger er i innboksen. Det kommer tilbake

Vent en ukes tid og se, de sier at alt kommer.

Har avventa mange dager nå for å se om det ble bedre, men ingenting har skjedd ennå.... Det har skjedd MYE allerede! Og det har ikke gått så mange dager. De sa selv første dagen at mange av endringene og overføringene ville være klare i løpet av første uke etter påske.

Patience is a virtue! ;-)

Back
Topp