nytt magebile uke 34=)

louis22

Elsker forumet
strekkemerkene har kommet og magen er blitt større enda en av livets gleder"" NOT""
Men de blekner vel med tiden [:-] håper ikke det blir så lenge til vesla kommer ut til mamsen sin jeg da!!

Fin mage du har fått da, ser at du har vokst nå ja[:)]

Takk takk, hi hi påskeegg[:D]

ORIGINAL: bast

Jeg må si nettemor, magen din er så fin....minner meg om et stort påskeegg...uten alle fargene, men formen liksom[:D]

har dere fått strekkmerker?? syns ikke på bildene deres [:-]
når skal jeg hente deg imorgen bast?? passer det fortsatt`??

Jeg har ikke fått noen strekkmerker på magen jeg, bare litt på puppene og litt bakpå rumpa...

Kjempe fin mage! Jeg har fått MASSE strekkmerker.. Tar ikke lenger bilde av naken hud.. Har alltid genser over!

Kjempefin mage ja Louis!! [:)]

Har utrolig nok ikke fått noen strekkmerker på magen.. Har noen på rompa og litt på siden, men de tror jeg er gamle..[&:]

dere har kjempefine mager alle sammen[:D]

Har du hørt om den kremen som skal være for strekkmerker under graviditeten?? husker ikke hva den heter men den skal visst være kjempebra...

nei har ikke det hva heter den!! har smurt meg med krem fra bodyshop hele tiden men gode råd taes imot med takk...

Jeg har smørt meg med en olje fra Declorè - sinnsykt dyr, men hva betaler en ikke... Den er laget for gravide og skal gjør huden elastisk. Glass flaske, gul olje som lukter sitron. Ganske jummy [;)]. Har ikke fått noen enda og håper at det holder.

Kjempefin mage uannsett Louis[;)]!

kjempefin mage!!! ser endelig at det er en baby på vei!![:D]

Dermologica Anti Stress Relife Oil heter den.. den er en olje og ble kåret til beste antistrekkmerke kremen i Sverige iallefall.

Tror det har mest med gener å gjøre jeg altså.. har smurt meg med babyolje og spenol jeg, og ikke noe dyrt noe, og har ikke strekkmerker..

Men det er jo klart man kan prøve [:)]

Back
Topp