Nytt magebilde

Prinsessemamma09

Elsker forumet
Nå håper jeg virkelig dette er siste gang jeg legger ut magebilde....
Dette er tatt fra onsdag, da var jeg 39 uker.
[:)]
Fortsatt ingen strekkmerker og jeg er SJELEGLAAAAAAAD

Det var en lav mage!!! Kjempe flott også[:D][:D][:D] Får håpe det er det siste magebildet ditt for denne gang[:)]

Takk[;)]
Men syns du den er lav altså? Hm.....jeg ble plutselig usikker når jeg så bildet.....

ORIGINAL: Augustbebislove

Takk[;)]
Men syns du den er lav altså? Hm.....jeg ble plutselig usikker når jeg så bildet.....

Ja den synest jeg er lav!!!!! For meg ser det ut som babyen ligger langt nede i bekkenet[:D]

Flott mage du har Augustbebislove![:D]

Trudde eg skulle slippe unna babymerker eg også, men neidå[8D] plutselig var de der[;)] heilt lyse-lyse da under navelen og sånt.. Så får håpe de holder seg sånn[8D]

ORIGINAL: ainakor

ORIGINAL: Augustbebislove

Takk[;)]

Ja den synest jeg er lav!!!!! For meg ser det ut som babyen ligger langt nede i bekkenet[:D]

Da sier vi det
Merker jo det også da jeg TISSER NOE INFERNALSK, heeeeeeeeele tiden, presser, stikker......

RC:
Tusen takk[:D]

miss:
Ja det er noe møkk å gå å vente på at de skal komme....første jeg gjør når jeg våkner om morgenen er å se meg i speilet...eller få sambo til å se...hehe, men heldigvis.
Har du brukt noen form for krem i løpet av sv.sk?
Jeg smører med The Body Shop sin KAKAO BUTTER, alle jeg har snakka med har ikke fått strekkmerker ved å bruke den....jeg smører og masserer inn 2-3 ganger daglig, gjort siden desember.

Du har jo bare såååå nydelig mage!!!!! [:)]

Har brukt A-derma sin exomega krem, med omega 3 og omega 6 i, skikkelig feit og god krem[:)] kan brukes på babyar og, tørre partier og røde stumper osv.
Kjøpte den til bodyshop eg også, men syns den lukta blei i mestelaget til tider[8D][8D] hehehe[:D] men men.. Babymerkene er vel-verdt det uansett, bare tenk på premien me får[:)][:)]

Back
Topp