nytt magebilde

nettemor

Forumet er livet
her er magen min uke 32+2[:)]

du bare vokser å vokser[:D]fasinerende!

kjempe fin mage[:)]

ååå. så flott mage du har!!![:)]
savner magen min litt jeg da..( hvor rart det en høres ut )
er så rart å ikke kjenne de nusslige sparkene der inne..
skikkelig skikkelig FLOTT mage du har alså!!![:D]

ORIGINAL: emilies mamma

Så fin mage du har...savner nesten litt å være gravid jeg når jeg ser alle disse fine magene her inne[:)]

Et lite spm, hvordan får du opp bildet slik??? Når jeg legger inn bilder får jeg bare inn masse tekst rundt (kode fra det image greiene hvos man kan laste ned bilder).

da har du feil kode.det er oppskrift på bilder inne på test forumet[:)]

Takker og bukker alle sammen, gleder meg egentlig litt til den er borte jeg da[:)] er veldig spent på han som gjemmer seg der inne vettu[;)]

kjempefin mage nettemor[:)]

Wow! For en nydelig mage du har nettemor![:)] Er det noe liv i den da?[;)]

Så fin du er nettmor, skikkelig flott mage. Savner egentlig min litt jeg.....

åååååååh, du har så fiiin mage!!! Savner min så masse!!! [:D]

ORIGINAL: Stardust

Et lite spm, hvordan får du opp bildet slik??? Når jeg legger inn bilder får jeg bare inn masse tekst rundt (kode fra det image greiene hvos man kan laste ned bilder).

da har du feil kode.det er oppskrift på bilder inne på test forumet[:)]

Har vært der inne skjønner du å prøvd masse, men er ikke sjans i havet for at jeg klarer det på riktig måte. Får jo opp bildet men er denne teksten rundt. Har prøvd alle de ulike kodene, med på ulike steder, men neida! Er vel ikke ment at jeg skal klare det da tenker jeg. LItt grønn når det gjelder data[:D][:D]

hmmm.da vet jeg ikke.spør bast[:)]

åååå,så søt vomb du har da! [:D] sikker på du ikke har svelget en basketball??? [:D]

Hihihi[:D] ops, er det det jeg har gjort kanskje[:D] da sparker den ballen veldig i hvertfall [:D]

ORIGINAL: Chill24

åååå,så søt vomb du har da! [:D] sikker på du ikke har svelget en basketball??? [:D]

kjempeflott mage du har nettemor[:D]

Det var en kjempe fin mage...[:D]

Prøver å legge inn nytt bilde jeg og. Men med nytt kamere blir alle bildene for stor...[:(]

hmmmf

Se der ja, du har en kjempefin mage[:)]

Så flott mage du har da silke![:)]
Men de nye du la inn er litt uskarpe... [8|]

Back
Topp