nytt mage bilde..

jas

Forumet er livet
Har egentllig ikke vost noe særlig ser jeg...Er 25+2, men denne magen var jammen ikke stor[8|] 
Skal til jordmor i morgen, blir spennende å se hvordan det går..
Veldig spent på om jeg har gått opp i vekt, og evt hvor mye symfe-målet er på da...
Føler meg liksom så liten, men venter på eksplosjonen (kommer sikkert snart[;)], da går jeg vel opp 25 kg på to uker eller noe...hehe...[;)])

En fin mage har du fått [:)] [:)]
Min har også vokst sakte. Den har ikke før den siste måneden vokst sånn at den ser gravid ut. Men når den ikke er så stor har jeg kunne bruke mine egne klær lengre, kan være greit det også [:D]

ikke så mange som var int i magen min [:(]
Nå ble jeg lei meg, jeg som er så stolt av magen min [;)]

Hehe....bare tuller med dere jeg...

Tusen takk Hege77!!
Greit å vite at jeg ikke er alene om å være liten...Alle rundt meg mener jeg begynner å bli stor nå, men når jeg ser på dere andre her inne, så er jeg ikke SÅ stor....

MEN, STOLT FOR DET DA!!!

Det er ikke størrelsen det kommer an på vet du [;)]
Jeg syns magen din er fin jeg,Jas!! Akkurat passe

Lykke til hos jordmor i morra!
Klem fra meg [:)]

Bare hyggelig Jas [:)]
Vi hadde foreldrekaffe i barnehagen som jeg jobber i torsdag for litt over en uke siden og da hadde jeg tatt på meg en snekker-mammabukse for å gå i noe annet enn joggebukse med en behagelig "stor" genser over. Og som jeg hadde trodd var det flere foreldre som ikke hadde sett at jeg var gravid [:)] Tenk å være i slutten av uke 27 og de ikke ser at jeg har baby i magen. Ikke rart at de ikke reiser seg og gir meg setet sitt på toget enda [:(] Gått bekkenløsningsproblemet er lite [:)]

ORIGINAL: Hege77

Bare hyggelig Jas [:)]
Vi hadde foreldrekaffe i barnehagen som jeg jobber i torsdag for litt over en uke siden og da hadde jeg tatt på meg en snekker-mammabukse for å gå i noe annet enn joggebukse med en behagelig "stor" genser over. Og som jeg hadde trodd var det flere foreldre som ikke hadde sett at jeg var gravid [:)] Tenk å være i slutten av uke 27 og de ikke ser at jeg har baby i magen. Ikke rart at de ikke reiser seg og gir meg setet sitt på toget enda [:(] Gått bekkenløsningsproblemet er lite [:)]

Jobber i barnehage selv, og det er utrolig lite foreldre som har skjønt at jeg er gravid...Det er først nå den siste uka det er et par som har spurt..-Ellers så blir folk skikkelig overrasket når de får vite at jeg er gravid..
Er egentlig litt morsomt også da, å overraske folk slik...-men er jo så utrolig stolt over å være gravid og vil at alle i hele verden skal vite det...-men ikke like lett med en så liten mage [;)]

Godt det er sommer snart, så jeg blir kvitt ytterjakka, og magen kommer mer fram!!!!

Godt det er sommer snart, så jeg blir kvitt ytterjakka, og magen kommer mer fram!!!!

Jeg er så ening så enig [:D] Er selv litt mer forsiktig og vil liksom ikke bry noen med å fortelle at jeg er gravid. Det kommer nok av at jeg har ingen nære venninner eller venner som har barn, er gravide eller har i nærmeste fremtid planer om å få barn. Er liksom litt ensom om dette hyggelige jeg da [:)][:)] Men det var jo innmarri gøy å ta på seg den mammabuksa og la magen strutte ut på foreldrekaffen da [:D][:D][:D][:D] Fikk flere kommentarer den dagen ja, og gjett om de ble overrasket over at jeg liksom ikke bare var noen måneder på vei men godt på vei [:D][:D][:D][:D]

Fin mage! [:)][:)] Plutselig popper den nok skikkelig ut tenker jeg [;)]

På hjemmesiden min er det bilder av magen fram til nå.

Du har en søt mage.

Så fin mage du har Jas! Og du får nyte at den ikke er større, plutselig blir den stor og tung! Lykke til hos jordmor idag![:D]

da har ejg vært hos jordmor [:D]
Og alt var bra [:D]
Føler meg så utrolig letta [:D]
Sf målet var 24, og den lå over den rød streken...-det hadde jeg aldri trodd!!!!!!
Og urinprøve og blodprøvene var helt fine [:D] Så nå er jeg kjempe fornøyd!!!!
Skal kose meg i dag og slappe av..Kose meg med spark og bevegelse [:D]

Godt å høre [:)] Lykke til i resten av svangerskapet.

Godt å høre,Jas [:D] Kos deg masse

Kjempe fin mage du har Jas...
er ikke størrelsen som teller...er innholdet[;)]

Så fint at alt så bra ut hos jordmor [:)] Var selv til legen i dag for vanlig kontroll og alt ser bra ut her også. Det er hver gang en lettelse og en går alltid ut med et stort fornøyd smil om munnen [:)][:)][:)]
Jeg har påskeferie hele denne uken og i dag har det vært så fint vær ute. Jeg har sittet ute i solen og kost meg meg sparkene jeg også [:D]

Back
Topp