Nytt møte med et liten knøtt

Sofie85

Forumet er livet
Marslykke 2016
Febbisbebbis'18
Etter å ha lest utallige skrekkhistorier og gjort meg selv megabekymret i tillegg til en bestevenninne som opplevde en MA på uke12UL forrige uke bestilte jeg en ekstra UL idag, to uker etter første og to uker før den neste :)

Sikkert fullstendig unødvendig og litt bortkastede penger, men fy søren så deilig det var å se og høre hjerteslag, se at den har vokst som den skal, OG at den rørte på seg! Masse! Jordmor ble overrasket over så nye bevegelse, tydeligvis en aktiv liten krabat <3 enn så lenge, i hvert fall ;)

Ble satt tilbake noen dager etter str på det som nå er ca på str med en grønn oliven ;) men det viktigste er at den har vokst (fra 7,3mm for to uker siden til 2,4cm nå) og at den tilsynelatende har det strålende der den saltoet seg rundt <3

Vi ble så rørte begge to at vi nesten glemte helt bort å ta bilder eller filme <3 men bare nesten ;) fikk heldigvis fanget masse bevegelse på video ;)ImageUploadedByBV Forum1440427124.484639.jpg

Så herlig:-) må være betryggende og godt for det kommende mamma hjertet at alt står bra til med den lille<3 kos deg med bildene og filmene av din mageboer:-)

Så fint! Jeg synes pengene er så verdt det, å få vite at alt står bra til og å se den lille babyen i magen xsmile9 Jeg har også vært på 2 UL. En i uke 7 og en i uke 10. Den første var en henvisning, men måtte bare betale tusen kroner for å se at alt fortsatt var bra :) Og det å se at den beveger på seg.. helt ubeskrivelig! Tror det var da det gikk opp for både meg og min samboer :woot:

Så herlig:-) må være betryggende og godt for det kommende mamma hjertet at alt står bra til med den lille<3 kos deg med bildene og filmene av din mageboer:-)
Ja, mammahjertet roer seg litt om litt her nå <3 heldigvis!

Så fint! Jeg synes pengene er så verdt det, å få vite at alt står bra til og å se den lille babyen i magen xsmile9 Jeg har også vært på 2 UL. En i uke 7 og en i uke 10. Den første var en henvisning, men måtte bare betale tusen kroner for å se at alt fortsatt var bra :) Og det å se at den beveger på seg.. helt ubeskrivelig! Tror det var da det gikk opp for både meg og min samboer :woot:
Jeg er veldig enig i at det er verdt pengene <3 tipper jeg drar på enda en etter uke12 og OUL uke18, og har planer om 3D UL som er gunstigst å gjøre i uke 24-29 har jeg skjønt?
Å se bevegelser var helt utrolig gøy, mye mer enn jeg hadde forutsett <3

Når er din neste UL da?

Jeg er veldig enig i at det er verdt pengene <3 tipper jeg drar på enda en etter uke12 og OUL uke18, og har planer om 3D UL som er gunstigst å gjøre i uke 24-29 har jeg skjønt?
Å se bevegelser var helt utrolig gøy, mye mer enn jeg hadde forutsett <3

Når er din neste UL da?
Ja, lurer på om det blir enda en UL på meg før OUL også hehe, synes det er såå flott å se den lille i magen :-) hvertfall når den viser seg frem og beveger seg :-D
Har ikke fått noe time enda, har ikke første svangerskapskontroll før 7.09 men regner med jeg får henvisning da? Men som sagt, tror det blir en rett etter uke 12 også :-)
Har du fått time til OUL?

Man blir så mer avslappnad när man får se dom små på ultraljud :) tror det gör mkt bra för kropp och sinne

Nydelig å se sprell levende spire <3

Ja, lurer på om det blir enda en UL på meg før OUL også hehe, synes det er såå flott å se den lille i magen :-) hvertfall når den viser seg frem og beveger seg :-D
Har ikke fått noe time enda, har ikke første svangerskapskontroll før 7.09 men regner med jeg får henvisning da? Men som sagt, tror det blir en rett etter uke 12 også :-)
Har du fått time til OUL?

Var på første kontroll hos legen i uke 7, da søkte vi om fødeplass og OUL, fikk brev med innvilget plass på Ullevål og innkalling til OUL en drøy uke etter det :)
Er det legen din du skal til 7/9? Da fikser dere fødested og OUL der :)
Er det lenge til uke12 UL for deg da?

Var på første kontroll hos legen i uke 7, da søkte vi om fødeplass og OUL, fikk brev med innvilget plass på Ullevål og innkalling til OUL en drøy uke etter det :)
Er det legen din du skal til 7/9? Da fikser dere fødested og OUL der :)
Er det lenge til uke12 UL for deg da?
Jeg har legetime den 7/9 ja :-)
Nå blir jeg 11 uker på torsdag, så litt over en uke til jeg er 12 uker! Gleder meg til å komme meg forbi de første 3månedene! :-) men skal snakke med legen angående UL før OUL og høre hva hun synes. Spent!

Back
Topp