Nytt lammeskinn

Hva gjør dere med nytt lammeskinn? Vasker, fryser, eller ingenting? :)

tror ikke jag gjorde noe med mitt när det var nytt, men hade väl sett litt på hvor det är köpt. Fått för mig att dem fra babybutikk er mindra behandlade med medel än feks de billigere man får köpt på andre steder, men det uten å egentlig vite sikkert.. Nå var mitt 4 år gammelt och godt brukt i flere vogner og med skor, så det är vasket nu, och ble helt fint (og rent:p) igen :D

Ikke lammeskinn, men lurer på det samme med ny vogn; vasker man madrassen og det trekket på innsiden som man kan ta av? Har ny Emmaljunga nxt90, så må evnt vaske hele madrassen da det ikke er noe trekk å ta av...

Ikke lammeskinn, men lurer på det samme med ny vogn; vasker man madrassen og det trekket på innsiden som man kan ta av? Har ny Emmaljunga nxt90, så må evnt vaske hele madrassen da det ikke er noe trekk å ta av...

Det hade jag ikke gjort. Du skal vel ha laken oppi? Da vasker man heller dem, og en gulpeklut eller ett litet putetrekk oppå lakanet

Det hade jag ikke gjort. Du skal vel ha laken oppi? Da vasker man heller dem, og en gulpeklut eller ett litet putetrekk oppå lakanet

Skal ja laken eller lammeskinn oppi og regner med å ha gulpeklut eller putetrekk under hodet i tillegg ja. Vasker jo alt annet nytt, så ble usikker om man "må" vaske deler av nye vogner også. Vasker jo ikke madrassen til senga, så kanskje logisk at jeg ikke vasker madrass og sånt i vogna heller:bag::facepalm::hilarious: men lar madrassen til senga og vogna luftes i et par uker før vi rer opp da jeg leste at det er lurt å lufte ut lukt e.l. fra fabrikken. Vet ikke om det er veldig nødvendig, men klarer jo å vente to uker lissom når det er 2 mnd til bebis kommer.

Hvor legger dere lammeskinnet i vogna når dere bruker vognpose? Under eller i posen? ☺️

Back
Topp