Nytt kjæledyr...

Mahogny

Flørter med forumet
Ungene hadde i sommer ei lita padde i en balje i påbygget. På mandag slapp jeg den løst, så padder kan gjøre hva padder gjør om høsten og vinteren. [8|] På onsdag går jeg ut der igjen, tror dere ikke at den dumme padda er tilbake.
Så nå ser du ut som at padda blir boende inne hos oss da. Mitt spørsmål er, hva skal jeg gi padda når vinteren kommer og det ikke er mulig å fange fluer lengre??? [8|]

De sover utrolig mye i løpet av hvinteren. Bare lag et lite lunt sted ved siden av paneovn eller varmgulvkabler[;)]. Så ser du den nesten ikke før til vår igjen.

Du kan gi den til meg.. Ildere elsker padder... Så blir du kvitt den en gang for alle... Hahahaha[:D]

ORIGINAL: hannemoor

kanskje snn skilpaddemat de har på dyrebutikkene? det er jo tørkete bugs av noe slag[8D]

Takk, tenkte meg innom dyrebutikk ja [:D]

ORIGINAL: E.R.A.

De sover utrolig mye i løpet av hvinteren. Bare lag et lite lunt sted ved siden av paneovn eller varmgulvkabler[;)]. Så ser du den nesten ikke før til vår igjen.

Kanskje eldstejenta skal få ha den på rommet sitt da?? Gjett om hun kommer til å bli fornøyd. hehe

ORIGINAL: Skorpio82

Du kan gi den til meg.. Ildere elsker padder... Så blir du kvitt den en gang for alle... Hahahaha[:D]

Greit det, men da får du komme å hente den. [;)]

ORIGINAL: Skorpio82

Hehe...[:D]

Går ikke de i dvale...gjør som naboen gjør med skildpadda si. Legg den i kjøleskapet og så sover den til våren kommer[;)]

Nei jeg har ikke peil på padder,men vet du får kjøpt levende sirrisser og fluer,så mat vil den ha.

Må le litt av tanken på den dumme padda som har blitt ett kjæledyr[:D]

Back
Topp