Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Egentlig synes jeg det ser litt finere ut nå jeg, bortsett fra at tekstboksene blir litt smale og det ødelegger for signaturene vi har... får lage nye. Dette med innlegg skal visst fikses, men jeg må innrømme at jeg godt kan starte på nytt med ett innlegg jeg, for jeg er redd jeg hadde aaaalt for mange
Neida.. man venner seg til det meste, men jeg likte det gamle forumet, for det var så rent og enkelt, nå er det like rotete som andre forum.. Men, men, vi får de nok ikke til å endre det tilbake likevel, så det er bare å bruke det mye, så blir vi vant med det vet dere.. :)
Liker det ikke! Syns det er stress og bla helt opp når en skal tilbake, reklamen er dominerende, Forstår ikke hvorfor de endra det ... Gidder nesten ikke gå inn her mer..
hmmm.... ja.. dette vet jeg ikke helt om jeg likte.. men forandring frydeer.............................. for jeg bare late som.. selv om hodet mitt kanskje ikke er helt glad i slike endringer... for nå er det ganske likt mange av de andre foruemene jeg prøvde meg på før bv....
jaja... blir nok vant til det.. men det tar nok litt tid med meg :P
Likte ikke det nye jeg heller .. Synes det er så stress =S Meeen man blir helt sikkert vant til det også, men likevel.. Bah! Jeg har ikke mistet alle innleggene mine. Men avatar bilde vil jeg ha tilbake da .. humh.
Ikke gidder jeg å bla frem til smileyer hele tiden heller..