nytt fra meg

Growgirl

Glad i forumet
Jeg er så stolte av dere jenter, som går igjennom forsøk på forsøk
Nå håper jeg dere alle vil få en fin julegave og bli gravide.

etter 7 forsøk, derav 1 resulterte med MA, bestemte vi oss for å slutte. litt rart å ikke ha et forsøk å se fram til, men godt å kunne ha en plan om at nå var det nok. Selv om jeg var klar for fler forsøk så tror jeg ikke kroppen min var det. har slitet med stress angst etter hormoner og mellomblødninger. nå er det litt over ett år siden siste negative forsøk. endelig har jeg ikke mellombløninger, men angsten er blitt der og den må jeg jobbe med.

men er så heldig at vi bestemte oss å gå på PRIDE kurs - oppstart høsten 2012. VI ble ferdige i vinter. Vi havnet i spregruppa der vi kunne bli ringt etter og få pemisjon på dagen. I sommer ble vi så helige å få et forsterbarn. Et lite spebarn kunne flytte inn hos oss. nå er den lille snart 7 mnd og bringer masse glede inn i huset. Sønnen min er så forelsket i henne. Han vil vel helst gifte seg med henne, men forteller at søsken kan ikke gifte seg. (Selv om de ikke helt er det) VI er nå spente om får lov å beholde og adoptere´

Er så glad for at fikk fosterbarnet inn i livet vårt
Lykke til jenter med forsøk, heier på dere

For en god oppdatering fra deg etter alt dere har gjennomgått på veien mot et søsken! Å være fosterforeldre må være noe av det mest givende man kan være tenker jeg. Dere gjør en kjempeviktig jobb for og med den lille jenta og hun er heldig som har kommet nettopp til dere og storebror. Kos dere videre med livet som tobarnsforeldre. Jeg krysser fingrene for at dere får beholde den lille jenta og etter hvert adoptere henne!

Så herlig å høre :) Håper dere får beholde henne altså <3

SÅ utrolig hyggelig oppdatering å få fra deg!! Gratulerer så mye som fostermamma, håper inderlig dere får beholde henne! Det er jo helt utrolig å kunne få et spedbarn! Jeg har gått Pride kurs selv, og vi vurderer sterkt å bli forsterforeldre, det er bare et lite problem at vi er tospråklige i familien, så hvis vi får et barn som er noen år gammelt, så blir det litt problematisk. Et barn som ikke snakker ennå er jo ikke noe problem, da vokser han opp tospråklig sånn som William. Vi er fortsatt i tenkeboksen. Flott å høre at du har så gode erfaringer med det"

gratulere som foster mamma <3

vi vurderer og bli fosterforeldre nå over nyttår om ikke forsøket går vår vei...jeg har hatt lyst lenge, men har ikke fått mannen med..men nå ser det ut som han blir med på det :) selv om jeg håper forsøket vårt går veien og..

er det strengt for å være fosterforeldre? åssen krav settes det?

:( da oppfyller ikke vi kravene...
det ene var at du måtte ikke være igang med prøverørforsøk eller adopsjon...
vi har bestemt oss for å ta et privat etter dette om det blir mulig og sende inn søknad til adopsjon...

Det var utrolig hyggelig lesning:-) vi vurderer også å bli fosterforeldre. Takk for at du deler..

Back
Topp