Nytt fra meg

charlieb

Elsker forumet
Har scrappet en del i det siste, men blitt lite blogging på meg..
Har en svigermor som har kjempet mot kreft, og det har tært på oss..
Idag sovnet hun inn[:(]  På en måte er det nok det ebste for hun, men allikevell er det så vondt! Hun ble bare 47 år, og ville ikke forlate oss ennå[:(]

Men her er litt bilder fra meg... Sitter her og vet ikke helt hva jeg skal ta meg til, så då får jeg blogge litt[&:]

Nei uff charlotte[:(] Så trist! Hvordan tar R det?[&o] Må gi han en klem fra oss,og ta en selv[:)]

Du er,som vanlig superflink!

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

Nei uff charlotte[:(] Så trist! Hvordan tar R det?[&o] Må gi han en klem fra oss,og ta en selv[:)]

Ja, vi har visst at det gikk den veien de siste ukene, men hadde trodd at vi skulle ha hun her til etter jul iallefall, så fikk litt sjokk..[:(] R tar det tungt, men svigerfar har det skikkelig vondt stakkars[:(]

ORIGINAL: *LykkeligMamma*

ORIGINAL: [Mon|]

Kondolerer så mye charlieb!!

Flotte ting du har laget :)

Sign!
Stooor klem til deg!

ORIGINAL: [Mon|]

Kondolerer så mye charlieb!!

Flotte ting du har laget :)
sign

Klemmer til dere, kondolerer så mye!!! [:(]

Kjempefine kort, du er kjempeflink [;)]

ORIGINAL: charlieb

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

Ja, vi har visst at det gikk den veien de siste ukene, men hadde trodd at vi skulle ha hun her til etter jul iallefall, så fikk litt sjokk..[:(] R tar det tungt, men svigerfar har det skikkelig vondt stakkars[:(]

Uff, så trist! [:(]
Sender deg en klem, jeg!
Leit at dere ikke fikk ha en siste jul sammen.

Flotte ting du har laget i alle fall. [:)]

ORIGINAL: Jeanies lille verden

Klemmer til dere, kondolerer så mye!!! [:(]

Kjempefine kort, du er kjempeflink [;)]

Sign!

Huff så trist...[:(] Mistet selv min stefar til bukspyttkjertelkreft forrige sommer, han ble bare 49 år.. jævlig.... Sender masse klemmer og varme tanker. Tenner et lys for svigermoren din ...

Uff, skjønner at dere har hatt en tøff tid. Og så meningsløst å miste noen på denne måten. Og alle ord blir så fattige. Kondolerer.

Kortet og boksen du har laget er jo bare så nydelig da.

Klemmer fre meg

Back
Topp