Nytt forum, hva syns du?

Nytt forum, hva syns du?

• Suupert!

Votes: 9 75,0%
  • Likte det gamle bedre!

Votes: 1 8,3%
  • Samma det gulost er gulost....

Votes: 2 16,7%

• Antall som har svart
    12

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Jeg er så langt strålende fornøyd med pc utgaven av det nye forumet. Men prøvde det fra iphonen, det var tungvindt å lese innleggene. Hva syns du?

Foreløpig fornøyd, særlig med at det er enklere å svare på innlegg, og at det er lett å se hvilke innlegg jeg har svart i. Og funksjonen med å gå til første uleste innlegg har jeg virkelig savnet.

Jeg synes det virker bra. :) Tar jo litt tid å bli ordentlig vant til det nye, men det er mye som virker bra. Kunne tenkt meg litt fler smilefjes da men. :)

Pc-utgaven virker utrolig bra... Den imponerte... Men ble litt skeptisk når jeg gikk inn med ipad'en, for det fungere utrolig dårlig! Meget stor forskjell... Men jeg forstod det slik at det kommer en app for iphone/ipad i løpet av noen uker... Den blir nok en nødvendighet hvis jeg skal bruke ipad'en... Smile

Det vil komme en egen app.
Er man utålmodig kan man laste ned Taptalk appen.
Da fungerer forumet bra fra mobil og nettbrett :-)

Sent from my GT-P7510 using Tapatalk 2

Synes det nye forumet er kjempe fint.
Men savner flere alternativ på smileys
Er fremdeles i tilvenningsfasen, men dette lover veldig veldig bra :)

Det vil komme en egen app.
Er man utålmodig kan man laste ned Taptalk appen.
Da fungerer forumet bra fra mobil og nettbrett :)

Sent from my GT-P7510 using Tapatalk 2

Er det stor forskjell på Taptalk-appen og den nye appen som kommer? Hvis den nye er bedre tilpasset, skal jeg nok klare å vente en stund :)

Jeg likte spesielt godt alternativet: gulost er gulost... hehe... :-)

ikke fått prøvd pc versjonen, men på samsung notepad virket det tungvindt...

På iphonen funker det kjempebra iallefall!! Ikke testa på pc ennå! Ser veldig bra ut! :)

Jeg er enig i at pc utgaven fungerer fint, med iPad utgaven ikke imponerer så veldig. Hvis det kommer en app, så blir sikkert den grei etterhvert også :)

Back
Topp