Nytt forum.. er det ferdig?

Sylvia80

Gift med forumet
På min side ligger ikke lenger mine tråder, eller siste tråder, heller ikke hvilken termingruppe jeg hører til.. Tungvint... Vil det komme?
Og så er det fortsatt problematisk å svare i forum med telefon, noe som var hovedgrunnen til at det ble lite brukt av meg.. Siden dere tidligere lurte på hvorfor/hva som skulle til for å bruke det mer.. :/

På min side ligger ikke lenger mine tråder, eller siste tråder, heller ikke hvilken termingruppe jeg hører til.. Tungvint... Vil det komme?
Og så er det fortsatt problematisk å svare i forum med telefon, noe som var hovedgrunnen til at det ble lite brukt av meg.. Siden dere tidligere lurte på hvorfor/hva som skulle til for å bruke det mer.. :/

Hei,

en er nødt til å "følge" tråder på ny etter overgangen. En får ikke automatisk opp lengre hvilken termingruppe en hører til. (Hvilken termingruppe en tilhører vil ikke komme heller.)

Om et par uker vil vi lansere en egen app for forumet til mobil og nettbrett :-) Gled deg - den blir kjempebra!

Ellers hvis du selv vil: så kan du betale 21. kr og laste ned tapatalk sin nå.

:) Forumet ser kjempe flott ut, vel og merke på PC... Var først inne en tur med ipad, og da ble jeg litt skeptisk... På ipad er det nok helt nødvendig med app`en...

Hva blir forskjellen på Tapatalk sin og den dere skal lansere, for oss som bruker iPad? Sånn det er nå ser jeg ikke annet enn tekst, dvs profilbilder, tickere o.l. er borte. Er frista til å laste ned Tapatalk nå, for sånn det er nå funker det ikke så bra. Men hvis den som kommer om noen uker er enda bedre tilpassa så er det jo bedre å vente.

Hva blir forskjellen på Tapatalk sin og den dere skal lansere, for oss som bruker iPad? Sånn det er nå ser jeg ikke annet enn tekst, dvs profilbilder, tickere o.l. er borte. Er frista til å laste ned Tapatalk nå, for sånn det er nå funker det ikke så bra. Men hvis den som kommer om noen uker er enda bedre tilpassa så er det jo bedre å vente.
Kan se profilbilder på tapatalk, men ikke tickere... Så jeg satser på å laste ned den nye appen når den kommer... Håper og tror den er litt bedre tilpasset... Men tapatalk er absolutt et godt alternativ i mellomtiden... :)

Hei,

det var ikke mange dagene før lanseringen av nytt forum vi bestemte at vi skulle ha en egen app. Derfor er jeg dessverre ikke i stand nå til å kunne fortelle hva forskjellen på den og Tapatalk sin vil være.
Mer informasjon vil komme når det nærmer seg.

Back
Topp