Nytt forsøk etter ex u?

Evig håpefull

Andre møte med forumet
Jeg fikk konstantert ex u i eggleder sist uke. Heldigvis slipper jeg medisinsk eller kirurgisk behandling da hcg faller gradvis og synes å "blø ut" det meste... Hvor lenge gikk det til dere fikk ordentlig mensen igjen? Etter hvor mange sykluser startet dere på nytt forsøk? Var det etter eget ønske eller legens anbefaling? Har dere hatt påfølgende ex u eller blitt gravid etterpå?

Jeg hadde en exu i mars 2014, men hos meg sprakk egglederen så jeg måtte opereres. Mener å huske at mensen kom etter 6 uker. I juni 2014 satte vi inn et fryseegg og da ble jeg gravid igjen! Da var egget festet på rett sted og ble til vår sønn:-) Det er så vondt når det ender i exu når man endelig er gravid, men håper du lykkes raskt igjen!

jeg hadde store blødninger og var sikker på SA i slutten av juli, endte opp med at det var en exu og opererte bort egglederen i begynnelsen av august.. (etter STERKE smerter i høyre side, selv etter jeg nesten hadde sluttet å blø) fikk mens 8 uker på dagen etter operasjonen, 6 uker etter at hcg var på null..
skal sette inn nytt fryseegg nå på tirsdag! :) så er veldig spent på om det fester seg på rett plass nå!

Takk for fine svar! Ja jeg var veldig heldig som unngikk operasjon!! Tok blodprøver f.o.m testdag, som nok var en fordel i dette tilfelle mtp de mistenkelige lave og svingende hcg verdiene. Begynte å blø få dager etter innsettingsdagen, trodde det var hormonelle blødninger, men smertene kom først sist uke (uke 7). Godt å høre at det finnes håp Mammadrøm, og masse lykke til Ønsker Magetroll :-) Satser på at 2016 blir vårt lykkeår... <3

Min trøst var at jeg da iallefall visste at jeg kunne bli gravid og det er jo tross alt en liten trøst! Du kommer nok til å bli gravid igjen og neste gang tar spiren plass på rett sted:-)

Takk for positive svar. Jo det er det fert.legen min har sagt også - at jeg har vært gravid er positivt og gir håp :-) Krysser fingre for neste forsøk....

Back
Topp