Nytt forhold til magen?

Nommiz

Forelsket i forumet
Fyrst må eg vel sei at eg har aldri vore gravid før no.
Eg føler at eg har fått eit heilt nytt forhold til magen min. Joda, den er fremdeles stor, og ikkje spesielt fin, men det er ein liten babyspire inni der!

Eg tar meg sjølv i å stryke på magen, holde meg på magen og snakke med magen. Vanlegvis går samtalen ut på at "no må du berre holde deg der inne i 8 måneder til, og vokse deg stor og sterk, og mamma og pappa er fryktelig glad i deg allerede".

Er det berre eg som er heilt på tur?  

Så koselig! Fortsett med det! [:D] Og, nei, det er heeeelt normalt! [:D] Sist jeg var gravid, så sang samboeren min til babyen hver kveld (So, ro lillemann), og når han snakket til henne, så snakket han inn i mikrofonen (navlen)! Kjempekoselig!

hehe nei du er ikke helt på tur.
( Da er ihvertfall jeg med deg på turen... hehe)

Eeeelsker å ha en liten i magen, det er noe helt spesielt!
Har aldri følt meg så vel som når jeg gikk gravid med førstemann jeg.
Og er sikker på at det ikke blir noe annderledes denne gangen.

Kan ikke vente til magen kommer!![:D]

Phu! Dette var godt å høyre! [:)]

Kjekt at eg har "turfølge" [:)]

Jeg gjorde det sist gang jeg var gravid, men ikke med en gang, tok litt tid før jeg egentlig forstod at det virkelig var noe inni der. Det jeg skal huske denne gangen også er å ta bilder av magen etter hvert som den utvikler seg [:D]

Jeg stod å sang da jeg vasket opp og lagde middag igår. Det gjør jeg ALDRI!!

Fnis!

Du er ikke på tur, da er det i så fall fler av oss som er på tur vil jeg tro.
Enda så tidlig det er så blir den magen her dulla og dalla med av begge to fra morgen til kveld.
Og er det store samtale evne hver dag hihi.
Helt sant at en får et helt annent forhold til magen! Det er noe inni der.
Og rart med det fra første stund jeg fikk vite det var noe der forelska jeg meg helt.

Jeg tar meg stadig til magen, mannen har vel snakket til den en gang eller to, junior gir den kos innimellom. Og vasket babyen (=magen) en dag...

Sist snakket mannen med magen hver kveld fra et eller annet tidspunkt, muligens da vi leste at babyen kunne høre? Periodisk før det også. Vi sang nattasang til magen, og fortsatte med det når ham kom ut, med et avbrudd i en periode jeg ammet i søvn en liten baby. Nå, snart to år gammel, synger han med og kan store deler av teksten :)

Back
Topp