Nytt familiemedlem

Ho Mor

Forumet er livet
På onsdag får vi oss en kattunge. Ingen av oss er spesielt begeistret for katt. Men etter at naboen flyttet og tok med katten sin så har vi fått ubudne gjester som gnager på alt mulig både i utebod og på loft [:@] Moren til pusen er Main Coon og faren stor skogkatt. Så lurer på hvor svær den blir [:o] Dyr var den også [8|] Men mannen har alltid sagt at hvis han MÅ ha katt så skal det være en main coon. Jeg driter i det bare den tar rotta på disse gnagerne[:D][8D]

ORIGINAL: *skjønningene*

Gratulerer [:D]

Takk

det bor en sånn baning borti gata her.. den er kjempe nydelig og ser fullvoksen ut men er bare 7 mnd gammel. så det er vel en sjangs for at den kan bli ganske stor med myyye pels.. men Taysen røyter nesten ikke.. men det kan jo forandre seg til våren da[8|] men gratulerer[;)]
her blir det aldri pus noe mer[:(] er ikke noe særlig katte menneske jeg heller men blir gald i dem for det[&o] min ble for sjalu på A[&o]

Main Coon er FLOTTE katter da!!!! Gleder meg til bilde [:D][:D]

ORIGINAL: KathMor

Main Coon er FLOTTE katter da!!!! Gleder meg til bilde [:D][:D]

Ja kjempefine er de! Gleder meg til å få den selv om jeg ikke er et kattemenneske.. Vi har tatt tre mus i musefellen på halvanne time i kveld[8|]

Gratulerer så mye!! [:D]

Grattis med katt. Selv er jeg livredd katter[&:]

Tihi du høres ut som meg du... jeg er overhodet ikke katteperson men vi fryktet musegang her i høst og da var det like før vi fikk oss katt. Jeg er jo glad i alle dyr så jeg ville nok fort blitt glad i min egen katt, men de dyrene har aldri vært tiltrekkende for meg[8D]. Så viste det seg at det ikke var noe mus her og da hadde jeg slått meg til ro med kattekjøpet og da ble jeg litt skuffet. Men er nok for det beste - hva vil vi liksom gjøre med katten når vi reiser til island i flere uker om gangen - eller hvis vi skulle flytte utenlands herifra...?

Men grattis med en liten skjønn katt [:)][:)] gleder meg til bilde[:)]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Grattis med pus!
Og jeg er enig - heller pus enn mus [;)]

Gleder oss til bilde! [:D]

Back
Topp