nytt etternavn..

Trillemor82

Forumet er livet
hihi.. fra i dag av har min mann ett nytt etternavn.. han har nå fått mitt.. dette var jo litt kult.. jeg fikk lappen i dag.. :) moro.. :) uvant.. [:D][8D]

Så koselig at han valgte å ta ditt - han hadde jo ikke noe unikt navn, mens ditt (eller, deres heter det jo nå) er mer spesielt

Gøyt at han har tatt ditt.[:)] Må jeg huske å fortelle gubben. Han har nemmelig ett av norges mest brukte etternavn(larsen) og jeg har ett etternavn som det er kun min familie som heter[;)]

Så gøy at han ville bytte til ditt etternavn![:D]

Husets 4 jenter(inkludert meg) har mitt etternavn, men så har vi min kjæres etternavn som mellomnavn.

ORIGINAL: September Skattene

Gratulerer med lappen [:D]
Og morsomt at det ble ditt etternavn da [8D][;)]

hihi.. ja.. det var litt kult.. men han heter hansen likosm.. det ville ikke jeg hete[8D]

Hehe.. Det er bra det Lillemor! Klart dere ska ha ditt etternavn [:)]
Det er jo som sagt litt mer speisiellt... Så moro!

"Når" (når det nå blir?! hmm...) vi gifter oss tar vi allesammen M sitt etternavn [:D]
Han har et spesiellt etternavn som kommer fra gamle russland [:D]
Nå har jeg og jentene mitt etternavn...

Morsomt at det ble ditt etternavn da.

Hvis vi skal gifte oss, skal vi ha mitt etternavn. Er ikke så mange som heter det egentlig.

ikke mange som har mitt heller.. [:)] og siden monica skiftet til mannen sitt etter at de ble gift.. så følte jeg jeg måtte verve noen flere til "slekta"[:)] (monica og jeg hadde samme etternavn en stund.)

Weeee!!!![:)][:)][:)]
Min kjære har faktisk sagt at han vurderer å ta mitt etternavn som mellomnavn, slik at vi alle kan hete det samme om/når vi gifter oss :)

Johanna fikk bare G sitt etternavn da hun ble født, men da var vi jo forlovet og visst at jeg skulle skifte navn da vi ble gift... jeg har aldri vært særlig fornøyd med etternavnet mitt, og det nye navnet mitt er det bare denne slekten som har

Back
Topp