Nytt eller brukt?

Kiwi86

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Sitter her å lurer på om jeg skal kjøpe mammaklær brukt eller om jeg skal kjøpe meg nye? de er jo ganske dyre, da så er jo nesten litt fristende å kjøpe brukt også, men vet ikke helt..

Hva hadde dere gjort?

sitter bare å ser litt på finn.no jeg [:D] men vet ikke helt...

greit å kjøpe brukt, så lenge det er i fin stand, og mamma klær er jo sjeldent brukt veldig mye kanskje.........

ja, de jeg sitter og ser på nå er pent brukt[:D]

ingenting i veien for å kjøpe brukt nei...har selv kjøpt pent brukt mammatøy, for jeg prioriterte å heller kjøpe nytt og noe dyrere ting til den lille i stede forå kjøpe dyre ting til meg selv.....

det er jo snakk om klær vi bare skal bruke i graviditeten da så, er jo egntlig litt bortkasta å kjøpe nye mammaklær siden de er litt for dyre syns jeg da...[:D] var ei som skulle selge en stor pakke med mamma klær til 700kr på finn med alt mulig hverdag, jobb og finklær[:D]

Jeg solgte jo nettopp alle mammaklærne mine jeg da[8|] hmm..

Aner ikke om jeg blir å kjøpe så MYE mammatøy nå. Men ingenting i veien for at jeg kjøper brukt nei[:)]

Kjøpte seks plagg på hm for 900 kr.En bukse til 100 kr og sånn.Syntes da ikke det var sååå ille :-)

ORIGINAL: larsen85

Kjøpte seks plagg på hm for 900 kr.En bukse til 100 kr og sånn.Syntes da ikke det var sååå ille :-)

Har og alltid kjøpt mammaklær på hm før å kommer til å gjøre det igjen. Syns ikke de klærne der er så dyre.

da jeg var å kikket på klær her på hm så syns jeg de var så stive priser på buksene, syns det er litt dyrt å betale 700kr for en mammabukse jeg...

men uansett da, jeg fikk kjøpt mammaklær med en dame på finn.no til 700kr[:D] var til fritid, jobb og fint[:D] så da har jeg vertfall til høytider og sånn også, så slipper jeg å kjøpe det[:D]

Kommer nok bare til å gå med mine vanlige klær eg[8|][X(] Gjorde det sist gang, og kommer til å gjøre det dene gangen![:)] 

Kansje eg kjøper meg ei bukse eller 2, men topper, gensere og sliketing kommer eg til å kjøpe i vanlige klær[:)] Billigere, og mye finere synst eg[:)](her er så dårlig utvalg, og nesten ingen butikker som har mamma klær)

Men til det du spurte om, så hadde eg kjøpt den pakken du snakka om[:)] Sikkert mye å spare på det.

jeg har kjøpt den[:D]

Her blir det nytt og eg gleder meg masse til å handle det! [:D][:D]

ORIGINAL: *oppsideisi*

Så bra! Jeg har vært inne og kikket litt på finn.no jeg også. Jeg ser ingen grunn til å ikke kjøpe brukt. Man får jo brukt det i en veldig begrenset periode, så det brukte er neppe veldig slitt.
Jeg har vært heldig og arvet litt av søstra mi. Fikk det før jeg ble gravid pga. hun var ferdig med det (3 barn) og ville ha det vekk. Nå har jeg endelig prøvd det og lagt det inn i skapet. Alle klærne så mer eller mindre nye ut og det meste passer veldig fint. Kommer nok til å måtte supplere litt. Jeg har en jobb som hvor jeg ikke kan gå like uformelt kledd som det hun kan og må nok kjøpe noen dressbukser og skjorter/pene topper.

ORIGINAL: Ella~83

ORIGINAL: *oppsideisi*

Så bra! Jeg har vært inne og kikket litt på finn.no jeg også. Jeg ser ingen grunn til å ikke kjøpe brukt. Man får jo brukt det i en veldig begrenset periode, så det brukte er neppe veldig slitt.
Jeg har vært heldig og arvet litt av søstra mi. Fikk det før jeg ble gravid pga. hun var ferdig med det (3 barn) og ville ha det vekk. Nå har jeg endelig prøvd det og lagt det inn i skapet. Alle klærne så mer eller mindre nye ut og det meste passer veldig fint. Kommer nok til å måtte supplere litt. Jeg har en jobb som hvor jeg ikke kan gå like uformelt kledd som det hun kan og må nok kjøpe noen dressbukser og skjorter/pene topper.

kjekt og arve klær da[:D] jeg heller så ikke noen grunn til ikke å kjøpe brukt, fikk kjempe masse fint der i den pakken da[:D] var med fritidsklær, litt formelle klær til å ha på jobb og noen finklær[:D] gleder meg sånn til den struttende mage kommer og jeg kan begynne bruke det[:D] nå er jeg veldig oppblåst så ser jo ut som jeg er kommet laaaaaaaaangt...hehe..

ORIGINAL: vevina

greit å kjøpe brukt, så lenge det er i fin stand, og mamma klær er jo sjeldent brukt veldig mye kanskje.........

Back
Topp