nytt (brukt) møbel i hus

pupple

Forumet er livet
vi har arva en barne-stressless!!!
helt genialt!! og gjett om han skjønte den var hans.. skikkelig kry[:D][:D] jeg fikk ikke lov å sitte i den[8D]

har tenkt på å kjøpe en god stol til han en stund, men det har ikke blitt no.. aldri funnet noe jeg likte godt til en ok pris..
men så datt rett og slett denne bare inn til oss. mamma og de kom med den i går. barnebarna til ei venninne var vokst fra den.

har lyst å trekke den om, hvis ikke det koster for mye. gjør jeg det vil jeg prøve å få tak i en til nokså lik, å trekke om i samme stoff..

å så herlig da!! deilig med egen stol[:D]
er litt på jakt etter noe til jørgen selv!![;)]

Sambo kjøpte en stol til Isabelle for en god stund siden han også, vi har ikke tatt den frem enda, gjør det kanskje snart. Den er av noe lignende type som den Ihne viste, men i sort skinn (eller det var sikkert skai, for jeg minnes ikke at den var noe dyr). Den er ok, men jeg hadde sett for meg en litt annen type. Vi har sånne litt tunge og kompakte sofaer i stua, hadde vært ok om de stod litt i stil. Men det jeg tenker mest på er om den kommer til å velte hvis hun klatrer på den og sånn, regner ikke med at hun vil sitte pent og ordentlig på den hele tiden.[&:]

de har mye fint på møbelforretningene.. men forbaska dyrt[:@]
kan jo ta en titt på finn[;)]
mamma mente mormor kan hjelpe meg og trekke om. må spør om ho tror ho får det til, så hvis det kjøper jeg en til, for da blir det jo bare stoffet som koster.. kan være ille nok det da[&:]

Back
Topp