nytt brev fra UNN

dumidalia

Gift med forumet
Idag fikk jeg planen for behandling fra tromsø.
jeg skal ta 37,5 IE menopur fra dag 3. på dag 9-11 skal jeg til tromsø på ultralyd.
liiitt kjipt å reise 40 mil hver vei for ti minutter ultralyd, da, men det blir nok greit å få snakket med legene der og en tromsøtur er jo ikke vondt[:D]

også skal jeg ta blodprøve i tromsø klokken 08 den dagen jeg skal på ultralyd, så da må jeg nok overnatte i tromsø. tar for lang tid å sende blodprøvesvarene herfra...

så det var en liten oppdatering fra meg.

Spennende å snart være i gang, og få vite veien fremover da[:)]

Oioioi, nå er du snart i gang Dumidalia!!! Er det ikke spennende?? Kribler i magen når jeg tenker på det...  [:D]

ORIGINAL: Angelicka24

Spennende å snart være i gang, og få vite veien fremover da[:)]

jeg har så masse sommerfugler i magen for tiden at jeg vet ikke om det er plass til noen baby der...[:D]
det er uhorvelig spennende.

takk for det, serene =)
ja, kan du skjønne at vi holder ut spenninga?

ja, er det ikke fantastisk??
fantastisk og skummelt.. det er litt av et ansvar vi tar på oss[:D]

uff,ja. jeg har heldigvis og bank i bordet ikke opplevd den sorgen.
krysser fingrene for at spiren nagler seg fast i magen din og blir værende til du er lei av å ha den der[:D]

Spennende dumidalia [:)]

Ønsker deg lykke til, og håper du kan feire jul i år med en liten spire i magen [:)]

Så spennende!!
Er det ikke hærlig å ha faste planer og forholde seg til? Det er så mye lettere å holde ut når man vet at da og da skal man på kontroll osv[:D]

Masse lykke til!
Kanskje vi går forbi hverandre i korridoren der oppe[;)]

(tenkte på deg på tirsdag da det kom ett par inn når jeg gikk ut av IVF-avdelinga, at kaaaanskje det var deg[;)] Det var jo ikke det da, men kunne vært!)

Så flott da, tenk nå er det like rundt hjørnet så er du igang du også[:)]
Skal bli artig og følge deg på vegen til en liten spire i magen, for det får du hvettu[;)]

ORIGINAL: VenterPåStorken

Så spennende!!
Er det ikke hærlig å ha faste planer og forholde seg til? Det er så mye lettere å holde ut når man vet at da og da skal man på kontroll osv[:D]

Masse lykke til!

(tenkte på deg på tirsdag da det kom ett par inn når jeg gikk ut av IVF-avdelinga, at kaaaanskje det var deg[;)] Det var jo ikke det da, men kunne vært!)

så gøy det hadde vært! men var nok ikke meg på tirsdag, nei..
men skal kunngjøre det godt og høyt når jeg skal til tromsø, så kan vi jo se om vi møtes da?
hadde vært så koselig =) og det gjelder forresten alle her inne[:)]

Takk for alle gode ord.
Nå venter jeg bare på tanta...og hun kommer om tidligst 13 dager..

BabyT: det er jo overhengende fare for jul med en liten i magen. For en god jul det ville blitt!

ORIGINAL: twinanne

Så flott da, tenk nå er det like rundt hjørnet så er du igang du også[:)]
Skal bli artig og følge deg på vegen til en liten spire i magen, for det får du hvettu[;)]

sign[:)]

ORIGINAL: dumidalia

Takk for alle gode ord.
Nå venter jeg bare på tanta...og hun kommer om tidligst 13 dager..

BabyT: det er jo overhengende fare for jul med en liten i magen. For en god jul det ville blitt!

Den beste noensinne [:D]

nå har jeg fått medisinene fra sykehuset, så nå venter jeg utålmodig på mensen som skal komme..

ORIGINAL: dumidalia

ORIGINAL: VenterPåStorken

Så spennende!!

Masse lykke til!

så gøy det hadde vært! men var nok ikke meg på tirsdag, nei..
men skal kunngjøre det godt og høyt når jeg skal til tromsø, så kan vi jo se om vi møtes da?
hadde vært så koselig =) og det gjelder forresten alle her inne[:)]

Det hadde vært kjempegøy å møttes!
Men tror at jeg er ferdig på UNN med dette forsøket når du kommer dit, jeg har etter planen uttak/innsett om ca 14 dager. Men skal følge med deg i alle fall[:)]

takk, #bolla#!

ja, da er du nok god og gravid før jeg skal oppover, VenterPåStorken[:)]

Back
Topp