Nytt bilde-tema

valgte "jeg pynter til jul"

mange som ikke går på svømming også...

ja, jeg vet det. tenkte på det, men det var mannen min sitt forslag så måtte bare ta det med [8D]

snuppa går ikke på svømming sååeh[&o]....
men er klar "pynter til jul"..
eller "sinna" hørtes morro ut[8D]..

svømmehallen e ikke d alle som har mulighet til å dra på kanskje.. sinnataggen har vært et tema, ut på tur har vært, lek har vært, pynter til jul r et godt forslag, men jeg vlagte look alike [:)]

Ej valgte sint....  trur nok at det e vanskelig å ikkje velge et tema som he vør før.... å småttisane våre forandrer no seg heile tida da so gjer igrunn ikkje nokke syns ej da.. [:)][:)]

Vil vel være umulig å finne på noe helt nytt hver gang, og barna forandrer seg jo stadig.
Men jeg har ikke noe i mot at det er tema som ikke alle kan bidra til (eks svømmehall), det er jo ikke alltid man har bilder og kan være med uansett [:)]

Ingen av de faktisk..[8|]
Kunne heller tenkt meg f.eks "Lånte fjær" (låner andres klær etc) D tror jeg kunne blitt mye morsomme bilder av..[8D] Har venta på d temaet lenge nå...

ORIGINAL: Maybs

Ej valgte sint....  trur nok at det e vanskelig å ikkje velge et tema som he vør før.... å småttisane våre forandrer no seg heile tida da so gjer igrunn ikkje nokke syns ej da.. [:)][:)]

ja begynte å gå litt tom for ideer [8D] det er sant.. er det ikke nesten et halvt års tid siden sinnataggen var?? de har forandret seg mye siden dentid ja[:)]

ORIGINAL: Odas mamma

Vil vel være umulig å finne på noe helt nytt hver gang, og barna forandrer seg jo stadig.
Men jeg har ikke noe i mot at det er tema som ikke alle kan bidra til (eks svømmehall), det er jo ikke alltid man har bilder og kan være med uansett [:)]

ja, er litt enig med deg.
dåp har jo vært et tema, og det er jo ikke alle som er døpt......

ORIGINAL: Maybs

sign[:)]

men da satser vi på "jeg pynter til jul" [:)]
de andre temaene kan man jo ha ellers i året.. eller hur??

Back
Topp