Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt initiativ! Har ikke turt selvFor meg passer det best på dagtid torsdag eller fredag
![]()
Da må det enten være før 12 eller etter 2 hvis jeg skal være med..
så da må det være først kommende onsdag for din del daHøre med de andre så kommer jeg tilbake til deg
[/quote
Nei, må ikke det men så at det var snakk om ettermiddag, da kan ikke jeg førstkommende, men kan neste på ettermiddag..
Så flottNå har jeg lagt dette ut på Septembergruppen på facebook. Der ser det ut som at alle (6 stk) kan greie å stille om ettermiddagen på Onsdager. Er det noe du kan få til også? Jeg har forhørt meg der om det passer nå førstkommende Onsdag 05. mai eller 15.mai eller om de ønsker å vente til etter 17.mai.
Jeg vil gjerne hive meg på bergenstreff fremover. Jeg bor på Eidsvågneset og kjenner ikke så mange da jeg nylig er flyttet hit![]()
Onsdag 15.mai har jeg anledning til å bli med, jaSå kjekt Det er snakk om å ha treff på onsdag 15. Mai. på ettermiddag. Mulighet til det? Helt nøyaktig tidspunkt å sted er ikke avtalt ennå, men hvis du har noen forslag er det bare å komme med de