Pinklet
Flørter med forumet
Har nå fått opp produksjonen litt men sliter litt.. Etter et par minutter med svelging vil ikke baby ha mer. Da blir det kaving og offing. Raper henne / tar en liten pause løfter henne opp og ned igjen og da fortsetter hun plutselig å suge. Så slipper hun men ligger fortsatt og søker. Hvis jeg holder henne fast fortsetter hun en stund å svelge. Jeg trodde først hu slapp fordi det var tomt men virker ikke sånn ? Så da bytter vi Pupp, løfter opp, tar en pause, holder litt fast .. etterhvert begynne hun å gulpe . Men er fortsatt sulten. Og det spruter ut melk når jeg klemmer og når hun får det i munnen ser jeg at hun vil ha.
Så det virker som hun ikke drikker all melken min ? Etter et måltid igår drakk hun jo plutselig 120 ml mme! Det er jo et stort måltid i seg selv for henne! Jenta er 4 uker idag. Prøver å gi lite Flaske heller amme oftere men trengs etter ca halvparten av måltidene. Bruker calma smokk på flasken så tror ikke det har med flaskematingen å gjøre.
Er litt vanskelig når jeg må sitte i 1,5 timer og hele tiden FÅ henne til å suge og i tillegg varme Flaske etterpå så er det pån etter 1-2 timer på dagtid.
Lurer litt på når ammingen skal bli såkalt etablert . Jenta har lagt på seg veldig godt.
Så det virker som hun ikke drikker all melken min ? Etter et måltid igår drakk hun jo plutselig 120 ml mme! Det er jo et stort måltid i seg selv for henne! Jenta er 4 uker idag. Prøver å gi lite Flaske heller amme oftere men trengs etter ca halvparten av måltidene. Bruker calma smokk på flasken så tror ikke det har med flaskematingen å gjøre.
Er litt vanskelig når jeg må sitte i 1,5 timer og hele tiden FÅ henne til å suge og i tillegg varme Flaske etterpå så er det pån etter 1-2 timer på dagtid.
Lurer litt på når ammingen skal bli såkalt etablert . Jenta har lagt på seg veldig godt.