Hei damer
Må innrømme at jeg er veldig lat til å være innpå her til tider
Noen ganger er jeg her støtt å ser, andre perioder så glemmer jeg forumet.
Men tenkte jeg skulle sjekke litt inn nå, før jeg drar på jobb, og høre hvordan alle har det?
Tenker jo på dere av og til, og er spent på hvordan 1åringene har det.
Her har elgen nettopp kommet seg etter streptokokker, så han har vært hjemme i nesten 2 uker nå.
Og idag er han i barnehagen
Han er en sprek gutt, som vet hva han vil, sikkert noe han har lært fra søskene
Han har ikke noe varige men etter operasjonen, og hodet hans er nydelig blitt.
Selv om jeg synes det var nydelig fra starten av
Ellers så har jeg fått meg jobb i en garnbutikk, som jeg stortrives i.
Har lillesøsteren min, som er 7år, veldig mye på besøk for tiden, pga noe dritt med stepappan min
Han fikk bekreftet at han har hodgekins lymfom (kreft), som har spredd seg fra nederst i magen til lungene
Men vi vet ikke enda hvor langt kreften har kommet enda, for han skal ikke ta biopsi før imorgen.
Jeg er livredd for far, men må tenke på barna mine og lillesøsteren min. Så jeg kan ikke bryte ihop, så derfor tenker jeg ikke så mye på sykdommen hans for tiden.
Mamma ønsket seg et rolig år, i nyttårsforsett, men det gikk ikke lenge før det ble action.
Og far holder motet og humoren oppe, noe som er rent fantastisk
Han var på NAV her en dag før han dro til Trondheim, og der sto det på en plakat:
Viss alt håp er ute, så ikke sett inne
Og den likte far Jeg må innrømme at jeg ble litt sjokkert når han fortalte den, men samtidig så begynte jeg å le, for han er ekspert på å få familien til å le
Og mamma er en fantastisk sterk person, for hun står enda på sine 2 ben, etter alt..
Først fikk tanten min kreft rett før jul, og hun har nettopp tatt en operasjon for å prøve å fjerne mest mulig.
Så ble andre tanten min syk, på en helt anna måte igjen, men like farlig. Hun og holder på å komme seg.
Så ble far syk Og mamma står enda på bena sine, utrolig nok
Mamma er mitt forbilde <3
Men nå rekker jeg ikke å skrive mer før jobb.
Var jo ikke helt med meningen at det skulle bli en lang avhandling dette, men er så godt å få ut noe til fremmede, som skjønner uansett
Men nå får vi snakkes
Må innrømme at jeg er veldig lat til å være innpå her til tider
Noen ganger er jeg her støtt å ser, andre perioder så glemmer jeg forumet.
Men tenkte jeg skulle sjekke litt inn nå, før jeg drar på jobb, og høre hvordan alle har det?
Tenker jo på dere av og til, og er spent på hvordan 1åringene har det.
Her har elgen nettopp kommet seg etter streptokokker, så han har vært hjemme i nesten 2 uker nå.
Og idag er han i barnehagen
Han er en sprek gutt, som vet hva han vil, sikkert noe han har lært fra søskene
Han har ikke noe varige men etter operasjonen, og hodet hans er nydelig blitt.
Selv om jeg synes det var nydelig fra starten av
Ellers så har jeg fått meg jobb i en garnbutikk, som jeg stortrives i.
Har lillesøsteren min, som er 7år, veldig mye på besøk for tiden, pga noe dritt med stepappan min
Han fikk bekreftet at han har hodgekins lymfom (kreft), som har spredd seg fra nederst i magen til lungene
Men vi vet ikke enda hvor langt kreften har kommet enda, for han skal ikke ta biopsi før imorgen.
Jeg er livredd for far, men må tenke på barna mine og lillesøsteren min. Så jeg kan ikke bryte ihop, så derfor tenker jeg ikke så mye på sykdommen hans for tiden.
Mamma ønsket seg et rolig år, i nyttårsforsett, men det gikk ikke lenge før det ble action.
Og far holder motet og humoren oppe, noe som er rent fantastisk
Han var på NAV her en dag før han dro til Trondheim, og der sto det på en plakat:
Viss alt håp er ute, så ikke sett inne
Og den likte far Jeg må innrømme at jeg ble litt sjokkert når han fortalte den, men samtidig så begynte jeg å le, for han er ekspert på å få familien til å le
Og mamma er en fantastisk sterk person, for hun står enda på sine 2 ben, etter alt..
Først fikk tanten min kreft rett før jul, og hun har nettopp tatt en operasjon for å prøve å fjerne mest mulig.
Så ble andre tanten min syk, på en helt anna måte igjen, men like farlig. Hun og holder på å komme seg.
Så ble far syk Og mamma står enda på bena sine, utrolig nok
Mamma er mitt forbilde <3
Men nå rekker jeg ikke å skrive mer før jobb.
Var jo ikke helt med meningen at det skulle bli en lang avhandling dette, men er så godt å få ut noe til fremmede, som skjønner uansett
Men nå får vi snakkes