Nytt år - nye muligheter !?

Jeg skal slutte og spise godteri( blir nok veldig vanskelig) skulle slutte og røyke men det greide jeg får 1 mnd siden :D , og lage mer variert mat til middag :) Så dere må gjerne komme med masse god middagstipset :)

Hadde ikke et eneste nyttårsforsett, faktisk

Ingen her heller, men er jo standarden : "Spise sunnere, bevege meg mer.." som jeg absolutt burde følge nå som det er besøk i magen. :P

Fortsette å spise sunt, slik at jeg ikke legger på meg så mye under dette svangerskapet som forrige gang..huff... + fortsette å trene min. 2 ganger i uka.

Har ingne nyttårsforsetter, men har planer om å spise sunt menes jeg går gravid og gå tur hver dag =)

Mitt er å nyte livet, kose meg med den lille familie nå som vi er 3, nyte tiden vi har med hverandre, og svangerskapet :)
Jeg elsket å være gravid sist, og gleder meg veldig til magen kommer!  Er veldig spent på hva for en luring som er på vei til oss <3

Jeg skal bli flinkere til å vise familie og venner hvor mye de betyr, f.eks å sende de kort/meldinger med fine ord.

Jeg skal kutte ned på godteribruken en god del. Har godtefri mnd fra i morgen ;)

Fortsette å være aktiv.. Gikk ned 21,2 kg i fjor, å har ingen planer om å gå opp så mange i dette sv.skapet

og spare penger

Kanskje vi kan motivere hverandre med å ikke spise så mye godteri, spise sunt og gå turer :-)

Back
Topp