Nytt år nye muligheta

MAHO78

er endelig mamma:)
Januarhula 2014
Det skreiv eg på msn-en min etter at eg hadde SA dagen før nyttårsafta for to år sidan og.. Får berre håpa at 2010 gjer meg og maaangen andre her inne ei spire i magen! I 2010 skal nytt år nye mulighetar virkeleg slå til får me håpa! Eg orkar ikkje nok ein nedtur no! Håpar 2010 vert det store lykkeåret for meg og helst alle de andre her inne! [:)]

Enig med Ivara. Du fortjener et mirakel nå, har stor tro på at 2010 blir deres år.. [:D]

ORIGINAL: mklu83

Enig med Ivara. Du fortjener et mirakel nå, har stor tro på at 2010 blir deres år.. [:D]

signere de andre jentene[:D][:D][:D]klem

Takk, takk alle sammen! I dag er det tilbake til kvardagen etter juleferien og nakke/rygg er veeeeldig vond no[&o] Bra eg skal til fysio igjen i morgon! Skal på jobb i kveld og det vert litt tungt med desse smertene. Men, men går seg nok til. Og hos fysioen i morgon skal eg og få akupunktur som skal hjelpa meg til å bedra sjansane for at egget/egga festar seg no ved tredje ICSI! Håpar det og auka hormondose + prednisolonen er det som skal til!

Takk, takk Elin R! Ein positiv ting i alle fall: eg slapp å gå på jobb i dag. Fekk sms frå ein kollega at ho godt kunne ta vakta mi i dag om eg var dårlig.. Ho hadde nok lest på fjesboka mi;) Flottis! Då slapp eg å måtta ta smertestillande i kveld for å klare å sitje på kontorstolen i x antall timar!

Så bra du slapp å jobbe idag. Ikke kjekt å jobbe når en må "dope" seg på smertestillende for å greie det.. [&:]

Back
Topp