Nyttårssalg barnevogner

Riesling

Betatt av forumet
Er det vanlig det å selge ut fjorårets modell i januar for å få inn nye?

De har jo -25% på barnas hus på vogner julaften, men er ikke så gira på å gå å handle da, og lurer i grunn på om det ikke er veldig sannsynlig at samme tilbud kommer igjen i januar? noen som husker fra ifjor?

På babyshop har de 25% rabatt på en valgfri vare imorgen og søndag:) gjelder såklart ikke emmaljunga og bugaboo(men det gjør ikke tilbudet på julaften på barnas hus heller) :) løp og kjøp!

I Bergensområdet vet jeg at Barnevognservice alt har solgt ut sine 2013-modeller fra Emmaljunga, mulig noen få bagger igjen. Jeg ville nok satset på tilbudene nå i desember, om det blir salg etter nyttår er det neppe veldig mye bedre enn det man får i diverse julekallendere nå.

Man må også tenke på at det er bestillingstid på de fleste vogner i butikker. Jeg fikk beskjed om at dersom jeg skulle ha ei vogn i Narvik før termin, 10. februar, måtte jeg reise tilbake i tid til oktober å bestille da. Litt småfrekt, så der skal jeg ikke handle flere ganger...

• Liker
Reactions: EJ
Man må også tenke på at det er bestillingstid på de fleste vogner i butikker. Jeg fikk beskjed om at dersom jeg skulle ha ei vogn i Narvik før termin, 10. februar, måtte jeg reise tilbake i tid til oktober å bestille da. Litt småfrekt, så der skal jeg ikke handle flere ganger...
Sa dem det??? Herlighet...

Stusser over slike folk som bare prater uten å tenke. Fysj, nei jeg ville heller ikke handlet der igjen

Jeg skal "bare" ha en standard vogn til de første 6-9 mnd. Senere kjøper vi en ny. Det er derfor ikke då kjempenøye, derfor jeg kan ta sjansen på å vente på ett godt tilbud :) de sa på barnas hus at de ikke bestiller inn flere vogner nå før jul til å ha stående i utstilling osv. Tenker derfor at de skal selge ut de de allerede har ;)

Back
Topp