Nyttårsplaner?

Gravid82

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Hei damer[emoji3]
Hvilken planer har dere for dagen/kvelden da?
Her er de største til pappan sin så her blir det kun meg,samboer og lille Tuva som skal feire nyttårsaften hjemme [emoji3] Kjenner jeg ikke orkerpå noe stort selskap nå så det blir i rolige former iår[emoji3]
Blir å lage oss god mat, se en god film og se på rakettene ifra vinduet (hvis jeg klarer å være våken til da[emoji14])

Mannen skal på jobb, ungene går julebukk nyttårsaften og gleder seg til det! Så skal vi til Svigers på kalkun middag! Noe raketter og stjerneskudd! Så kvelden, vi får se om vi holder ut til midnatt [emoji42]

Vi skal til søsteren min sammen med resten av familien :) kalkun å raketter så er planen å kjøre rett til føden når klokka har bikka 00.00[emoji23] søsteren min har termin 3 dager før meg, så det hadde passa bra for oss begge med tanken på at barnevaktene allerede er der[emoji85] Lov å håpe jaffal[emoji23]

Vi skal bare spise en god middag sammen, ingenting annet.

Eldstemann skal gå julebukk med noen naboer. Ellers lite planer. Blir nyttårsmiddag, fyrverkeri, stjerneskudd og familiekos.

Vi skal til min søster og hennes familie. Spise god middag å se på rakettene. Så skal vi hjem, om det ikke blir fødsel da [emoji6]

Vi skal berre vere her heime. Pinnekjøt til middag og riskrem til dessert. Har kjøpt stjerneskudd til frøkna så blir det ut å sjå litt på fyrverkeriet.
Eldsta på 17 skal ut på livet etterkvart, så då blir det nok litt brettspeling ilag med 14 åringen utpå kvelden.
Sambo må avgårde å hente eldsta utpå natta sidan eg ikkje taklar slikt no :dead:

Vi skal til broren min på god mat og hygge! Satser egentlig på å fullføre kvelden på fødestua [emoji28]

Her blir det nyttår i sofaen foran tven. Samboer lagde kalkunfilet med waldorfsalat og fløtegratinerte poteter i går, så det blir restene av det idag.

Satser på det er noen rundt som skyter opp raketter som vi kan se på fra vinduet.

Ellers er jeg veldig klar for kontroll på KK i morgen, og satser på å bli satt igang for nå orker jeg ikke mer.

Sex, sex og atter Sex!!! Neida ;p
Blir å spise middag til mine foreldre for så å dra hjem, kanskje til fødestuen? :-D tviler sterk men håper han kommer 8.01 og rundt der isteden da jeg er 37+0

Her står kalkunen i ovnen og vi ligger flatt ut på sofaen hele gjengen. Jeg strikker og håper på rier kan komme snikende så det blir nyttårs baby! :angelic: men jeg tror jeg er litt for optimist.
Film og strikking blir kveldens planer før en liten tur ut å se på rakketer. :)

Skal på feiring hos et vennepar med en fast gjeng som pleier å samles på nyttårsaften :-) sov veldig dårlig i natt pga kraftig mensverking så spørs om jeg må ta en lur etterhvert for å holde ut i kveld :p

Nå har jeg faktisk et lite håp om at planen min går i boks[emoji85] jeg fikk lurt mannen med på en runde på soverommet tidligere i dag! Å nå har jeg hatt sterke kynnere i flere timer. Nå kommer de med 2 min mellomrom og varer i ca 40 sek! Hååååper det er noe på gang!!!

Jeg prøvde å lure mannen med på litt kos, men han vil ikke :p litt skummelt å tenkte at det kan sette igang fødselen selvom det er på tide at hun kommer ut [emoji23]

Med pks på tirsdag (termin onsdag) så blir det rolig nyttårsaften hjemme i joggebukser med julebrus til [emoji6] Går en tur ut og ser litt hvis vi er våkne [emoji23]

Back
Topp