Nyttårsforsetter

Mokkemor

Gift med forumet
Noen som har tenkt på det da?

Må jo ned 10 kg før sommeren, det kan jo være et[8D]

her og er forsettet kanpen mot kiloene[8D][&:][:)]

ORIGINAL: citadel

hi hi, mitt inneærer ogsåå miste en hel del kilo. 15 kg for å være eksakt[8D][:D] og det innen midten av juni. LØKKA TELL[8D][:D]

skal ned 15 kilo her og[:)] og det til Juni er plaaaaanen*phu* blir svett av tanken.

Jeg skal ned 8 kilo til 1.juni

Har kommet inni god treningsrutine... NÅ ER det BARE (hehe) å spise sunt og litt mindre.. samt unngå sukker.

Tror ikke jeg skal ha noe nyttårsforsett i år, jeg...

blir nåkk desse kiloene med meg og..de forsvinner sakte men sikkert av seg selv, men tror det stopp nå..spiser aaaalt for mye usunnt[:'(] såå, 8-10 kg innen sommeren hadde vært fint[:D]

Trenger ikke miste så mange kg jeg egentlig, men trenger å stramme opp de som er....litt dvask ja... Også skal vi gifte oss i mai, så må prøve å se litt smekker ut til da...[;)] Så...trene er mitt mål!!! Ikke vanskeligere enn å åpne treningskortet mitt igjen men..kan være vanskelig nok det...[8|]

Har akkurat kommet ned til den vekten jeg var før jeg ble gravid, og i går kom jeg til og med oppi buksene som jeg brukte før også[:)].  Kan godt tenke meg å ha "å trene mer" som et nyttårsforsett allikevel, for jeg blir så i mye bedre humør da[:D]. 

Et annet nyttårsforsett blir vel å bli flinkere til å spise og stresse mindre.  Er så lett å utsette å spise for jeg "skal bare, skal bare" hele tiden.  Så er det ikke alltid jeg får tid heller.  Så det største forsettet blir vel å passe på at jeg spiser og drikker nok, og slapper litt bedre av[&:].

Kunne også tenkt meg å blitt litt mer strukturert når det gjelder husarbeidet.[8D]

skal ned 10 kg ihverfall
bli flinkere med penger... herregud, er redd de forsvinner hvis det står igjen noen kroner påkonton på slutten av mnd. Har ALDRI greid å spare til noe[8|] skal prøve det[:)]
ja, å slutte å ha støv på hjernen.... prøve ihvertfall..

Back
Topp