Nyttårsforsetter

Gå en liten tur hver dag og bare godteri på lørdager.

Egentlig ikke. Må i så fall være å prøve å spise litt sunnere resten av svangerskapet.

Egentlig ikke noe forsetter i år.

Ja, det har jeg faktisk [emoji4]
* Fortsette arbeidet med å bli friskere (sliter med en kronisk sykdom, men har klart å spise meg friskere ila 2017 så blir å fortsette i 2018 for å bli friskest mulig)
* Jeg og gubben har også et felles forsett om at vi skal bli flinkere å følge middagsplanen og faktisk lage middag hver dag, samt å spise restene de dagene det blir noen [emoji4]

Være i fysisk aktivitet hver dag, spise sunnere og kutte det meste av søtsaker. Haha. Det hadde jeg i fjor og, gikk ikke så bra :wacky:

Kan ikke si jeg har noen forsetter, men det er mye jeg tenker jeg kan skjerpe meg på.
Er akkurat som at om jeg nevner noe høyt så blir det ekstra vanskelig å gjøre noe med det :p

Har egentlig ikke noen forsetter. Tenker likevel å bli en bedre partner, bonusmor, datter og venninne:)

Ingen forsetter i år annet enn at jeg skal gjøre mitt beste for at mageboeren har det bra i og utenfor magen. [emoji4]

Nei. Men i likhet med flere prøver jeg jo å leve sunt...med litt varierende hell[emoji85][emoji28]

Back
Topp