Nyttårsforsetter?

Romle

Gift med forumet
VIP
Junibarna 2015
Har du noen nyttårsforsetter i år? Hvilke? :)

*gå ned i vekt.
* bli mer fornøyd med meg selv.
*bli mer bevist på kostholdet.
*ta lappen.

Neste år får vi vårt første barn, så tror ikke jeg skal sette de store målene.
Men bruke tid på hverandre og kose meg i permisjon må jo være noen fine mål :happy:

Har aldri nyttårsforsett fordi de aldri blir gjennomført :-P
Men i år sluttet jeg å røyke så skal fortsette å holde med røykfri, og har kuttet drastisk ned på sukker inntak, håper det holder seg sånn ;-)

Skjerpe meg. :p
Kommer i gang med treningen igjen. Planlegge ukesmiddager og ikke handle like ofte. Spise mindre sukker og halvfabrikata.

Gjøre ferdig lappen ( oppkjøring om en måned:D)
Bli flinkere med ukeshandlig
Fortsette med sunnere kosthold

Begynne og prøve litt nye matretter! Blir fort det samme i kjøleskapet, i en hektisk hverdag:)

Også skal jeg slutte og Være Sær, i forhold til mannfolk! Ikke rart jeg har hvert singel i 2 år :D jeg finner alltid noe feil på mannfolka. Sist var det at han hadde en føflekk på øret. ( fy meg! Jeg vet.)

Planlegge matinnkjøpene våre bedre, men ellers planlegge hverdagen mindre :) blir mamma for første gang innen utgangen av januar, og vil nyte det. Har vanligvis alt for mange og store planer, men denne våren skal nytes!

Begynne og prøve litt nye matretter! Blir fort det samme i kjøleskapet, i en hektisk hverdag:)

Også skal jeg slutte og Være Sær, i forhold til mannfolk! Ikke rart jeg har hvert singel i 2 år :D jeg finner alltid noe feil på mannfolka. Sist var det at han hadde en føflekk på øret. ( fy meg! Jeg vet.)

Føflekk på øret :joyful:
Ser for meg den kjempeføflekken som dekket halve øret :joyful: Hahahaha

Har egentlig ingen, men har som mål i løpet av året å gå ned 5-7 kg, for å få søkt operasjon for å bli kvitt overflødig hud etter slankeoperasjon. Satser på at det går greit.

Kose meg!! Nyte dagene og ikke føle på alt som skulle vært gjort og hvor mange kg jeg burde gå ned.

Back
Topp