Nyttårsforsetter!

Ingen direkte forsetter, men har som mål å lære meg litt fransk før me flyttar til Belgia i sommar.
I tillegg har eg lovd mannen, og meg sjølv, at eg skal forsøke alt eg kan å være positiv til flytting og sørge for at familien trives i ny kvardag:)

Sent from my iPhone using BV Forum
Så spennende! Hvorfor skal dere flytte helt dit?

I fjord hadde jeg et forsett om å ikke begynne med noe nytt :) som virkelig feilet storslått! det ble mer nytt en noensinne. Noe som beviser at det du motsetter deg får du mer av : Nyheter som at jeg flyttet ble gift, gravid,røykfri/ avholds, ble eiger av en orkide som overlevde, fikk både katt og hund, fikk urtehage og poteter. Prøvde økokolektiv fikk trebåt. Ble lykkelig....

Aldrig har jeg vært mer fornøyd med ett forsett og hvor glimrende jeg feilet !

Men i år vet jeg ærlig talt ikke hva det blir.... forslag??

Mitt mål i 2015, er å gjennomføre målene for 2014, som jeg skulle gjort i 2013, fordi jeg ga et løfte i 2012, som jeg planla i 2011 :) :p
Godt nyttår!

Det vanlige ;)

Fokusere fullt på studie, trening/meg selv i et halvår deretter fullstendig på jobb i et halvår til.. Dette året må mannen trå til.

yoga X3 per uke
15 min mindfulness hver dag
30 min tur i skogen hver dag

Med mål å gi meg selv et pusterom i hverdagen med aktiviteter som hjelper meg til å koble av, og forhåpentligvis roe ned frynsete nerver og redusere stress.

:)

Back
Topp