Nyttårsforsett

☆ Lilletrille ☆

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
Har dere noen? :)

Her er det lytte på lille gutt 1-2 sek hver dag frem til slutten av januar, eller når jeg føler meg trygg.

Ikke noe UL fra min side. Ringe jordmor på mandag og be om time. Så da blir det ikke noe UL før oul om 19 dager :) skal klare dette for han ❤️ kjenner han jo sparke og romstere hver dag :D

Da er det bare å glede seg :) nei i hovedsak går vell nyttårsforsettene mine ut på å ta vare på meg selv, vere en god mor hihi, ellers vere flink til å nyte ver dag. Åsså har jeg jo dei samme gamle som aldri blir nådd: trene mer, flinkere til å spise sunt(godteri kun på lørdager) heh :) godt nyttår til deg! :D

Da er det bare å glede seg :) nei i hovedsak går vell nyttårsforsettene mine ut på å ta vare på meg selv, vere en god mor hihi, ellers vere flink til å nyte ver dag. Åsså har jeg jo dei samme gamle som aldri blir nådd: trene mer, flinkere til å spise sunt(godteri kun på lørdager) heh :) godt nyttår til deg! :D
Hørtes bra ut :) godt nyttår til deg :D

Holde på denne gode økonomien vi har opparbeidet oss, ha minst 1 kjøttfri dag i uka, ha minst 1 dag der jeg spiser fisk i uka, forberede alt for babyen og så SKAL jeg dra på hvalsafari!! :) Godt nyttår alle sammen!

Holde på denne gode økonomien vi har opparbeidet oss, ha minst 1 kjøttfri dag i uka, ha minst 1 dag der jeg spiser fisk i uka, forberede alt for babyen og så SKAL jeg dra på hvalsafari!! :) Godt nyttår alle sammen!
Herlig :D godt nyttår :D

Jeg skal bli flinkere med fremsnakking. Flinkere til å gi både ukjente og kjente mer ros. Fortelle folk når de gjør noe bra! Skal dele positivitet. :)

For meg selv: få god treningsrutine og spise sunt

Ellers: spise mindre kjøtt, dra ut ekstra mye på restaurant før babyen kommer, kanskje kjøpe ny bolig om noe dukker opp

2016 blir nok et herlig år:)

Har ingen nyttårsforsett i år :) det blir bare brutt alikavel. Men skal fokusere på en livsstil som gjør det beste for meg psykisk og fysisk :)

Mitt nyttårsforsett: forsette å jobbe med å glede meg over alt jeg har i livet mitt, fremfor å strebe etter mer. Jobber også med å begrense tankegangen om at man blir lykkeligere av materialistiske ting. Jeg vil se og være bevisst på at jeg har alt jeg trenger.

Mitt nyttårsforsett: forsette å jobbe med å glede meg over alt jeg har i livet mitt, fremfor å strebe etter mer. Jobber også med å begrense tankegangen om at man blir lykkeligere av materialistiske ting. Jeg vil se og være bevisst på at jeg har alt jeg trenger.
Høres ut som meg. Min liste er lang, men disse er på toppen :)

Spise godt for lille gull og dermed spiser hele familien sunn og god mat

Så mange gode nyttårsforsetter her!

Mine er primært:
- jobbe mer med skolearbeid
- legge over til lavkarbokosthold og klare å holde det (forhåpentligvis miste noen kilo også :) )
- få til bedre rutiner på alt hjemme

Back
Topp