Nyttårsforsett

Fru V

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Har dere noen nyttårsforsetter for det nye året?


I år skal jeg droppe det vanlige "trene mer, spise mindre" og heller ha et helt nytt et. Jeg skal være flinkere til å legge bort mobilen og heller nyte tiden med min lille familie :) Facebook-oppdateringene og snappene kan jeg se senere, men denne tiden med lillemann får jeg aldri igjen :)
 
Jeg skal trene og spise bedre! Det forsette har jeg ikke hatt på mange år! Men nå trengs det! I tillegg skal jeg bli flinkere til å planlegge matinnkjøp. Være flinkere til å ta vare på meg selv, bli litt flinkere til å kjøpe meg nye klær og bli litt mer forfengelig ;-) Ble ganske mange forsett det gitt ;-)
 
Tjaa. Jeg skal lære meg å strikke sokker og jeg skal sy mer. Bruke mer tid i skogen og ellers bare leve litt sunnere.
 
Jeg skal spise mye mindre sjokolade. :p Men skal unne meg det en gang i måneden eller no. ;)
 
Jeg skal gjøre ting som gjør meg godt.. Er det så spise sjokolade på en onsdag så skal jeg spise sjokolade på en onsdag ;)
Også skal jeg finne meg en jobb ( :( )
Og gå ned 7 kg før 2016 :)
Oog være litt flinkere til å ikke planlegge meg ihjel!
 
Skal ikke ha ha et eneste forsett annet enn å nyte gode babyen hver dag og bry meg litt mindre om alt som skal være perfekt, og det er DEILIG! ☺️
 
Jeg skal prøve å ikke vær så kontrollfreak som må rydder 24/7! Så nå sitter jeg her med vondt i sjela for jeg vet kjøkkenet burde vært rydda! :p
 
Jeg skal prøve å bli flinkere til å legge vekk mobilen når mini er våken!

Så skal bli flinkere til å lage middag til oss;) *ikke husmoremne i det hele tatt*
 
Jeg skal ha godis-stopp og shoppestopp fra imorgen.. Yikes.. I første omgang frem til april, men gjerne lenger.. :) jeg skal komme i fysisk form igjen, hater å være så slapp og svak.. :p


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Legge lista lavt, og være i åpen barnehage 2 ganger i uken =)
 
Jeg skal ha godis-stopp og shoppestopp fra imorgen.. Yikes.. I første omgang frem til april, men gjerne lenger.. :) jeg skal komme i fysisk form igjen, hater å være så slapp og svak.. :p


Sent from my iPhone using Tapatalk
Godis-stopp her også! I 100 dager :p
 
Godis-stopp her også! I 100 dager :p

Oi, 100 dager er lenge.. :eek:
Er med i Facebookgruppen som gjelder for 8 uker i første omgang, hvis det går veldig bra kan jeg dra den lenger.. :) poenget er å få sukkeret ut av kroppen..! ;)
 
Oi, 100 dager er lenge.. :eek:
Er med i Facebookgruppen som gjelder for 8 uker i første omgang, hvis det går veldig bra kan jeg dra den lenger.. :) poenget er å få sukkeret ut av kroppen..! ;)
Ja, har konkurranse med søsteren min, håpet er at vi skal komme oss i form å gå ned 10 kg.. Håper det går :eek:
 
Back
Topp