Nyttårsforsett???

Maripåhaugen

Betatt av forumet
Hei søte junimammaer:)

GODT NYTT ÅR!

Har dere noen nyttårsforsetter? Jeg har ingen - har jo plaid å hatt slanking, mer trening osv osv...men nå orker jeg ikke å ha noen ting hengende over meg. Er deilig! En ting vi snakket på i går, er at vi skal bli bedre på  å planlegge middager og innkjøper fremover - tror det kan være lurt både økonomisk og med tanke på at maten blir mer variert og sunn.

Ha en flott 1. januardag:)

STOR KLEM

Jeg har heller INGEN iår, men selvfølgelig..Fortsatt lyst å trene mer, spise sunnere, bli flinkere økonomisk osv osv....MEN, orker ikke plage meg selv med nyttårsforsetter lenger..

Ha en strålende 1. januar du og, Maripåhaugen:)

Godt nytt år!! :D

Vi snakka også i går om at vi må bli flinkere til å lage ukesplaner på middag.. og handle inn middag for hele uka på en dag osv.. Meeeen, det har vi sakt ganske mange ganger at vi burde bli flinkere på også da,.. så vi får nå se! :P

Jeg har lovt meg selv at jeg skal ta godt vare på meg selv under svangerskapet, hvilket betyr at jeg og skal ta meg tid til trening (studio/basseng) minst 2 ganger i uken (helst fler)

Ingen forsetter her i år, og godt er det :)

Vi er nå, etter en frimnd, tilbake til lavkarbo/fedon-kost. Jeg skal selvfølgelig få i meg nok karbohydratet, men nå er det slutt på potetgull og godteri iallefall. Jeg må i gang med treninga igjen for å holde bekkenet i sjakk siden jeg nå går fra 60 til 100% stilling igjen i morgen. Så nå er det tilbake til hverdagen med trening 2-3 ganger i uka og sunt kosthold. Skal bli deilig! :-)

Jeg holder alltid nyttårsforsettene mine :) tihi.. 
Å i år er det å bli flinkerer å gå flere turer med bikkja og å bli flinkerer til å følge økonomi planene hver mnd,når det gjelder mat planer og shopping :P tihi..

Så gubben blir nok fornøyd detter året ;)

Har ikkje noe spessiell nyttårsforsett, men kan alltid bli flinkare til og eta sunt og trene meir!=)

Har ingen nyttårsforsett og syns det er skikkelig deilig :) Er flere år siden jeg sluttet med slikt, ble aldri noe av det likevel :)

Jeg har ett nyttårforsett, det er å få total orden i huset. Vi flyttet inn i nytt hus i 2010, og da ble alt bare stuet inn der det fikk plass i boder og på loft. Så frem til termin skal jeg rydde i alt, rubbel og bit. Det skal ikke være noe overflødig, alt som ikke har et "hjem" og alt som ikke blir brukt jevnlig kastes/gies bort med hard hånd. Dette gjelder for leker og ting på rommene til ungene også.. (må bare gjøre det når de ikke ser på, hehe :))

Jeg begynte med klesskapet mitt, endte opp med å kvitte meg med over halve klesmengden. Nå er det KUN klær jeg bruker og ikke noen "kanskje klær".

Jeg gleder meg faktisk veldig..

Back
Topp