Nyttårsforsett

Monolit

Betatt av forumet
Har du nyttårsforsett i år?
Hvis ja, hva da?
Hvis ikke, hvorfor?

Ja, jeg har et nyttårsforsett i år; jeg skal bli flinkere til å lese til barna før de legger seg.
Det er noe jeg ofte er for sliten til i den seinere tid, men jeg skal heller lese for de før vi går ned i seng - at vi slår av tv'n og leser sammen.

Mitt nyttårsforsett er : å føde...helst smertefritt ;) hehehe

Nei, det har jeg ikke.
Hvorfor: fordi jeg garantert ikke kommer til å klare å holde de(t) :-p

Juice skrev:
Nei, det har jeg ikke.
Hvorfor: fordi jeg garantert ikke kommer til å klare å holde de(t) :-p

Tenker at det i første omgang må være realistiske mål, og noe man ønsker å forbedre for å kunne holde det...

Tja.. Har vel på en måte det...

Etter fødselen skal jeg gjøre alt for å gå masse ned i vekt. Sånn at jeg på den måten kan være en best mulig mamma for begge gulla mine.
Og på den måten bli en enda bedre kjæreste for sambo :-)

nei d har eg isje, ser isje poenget me d ! å gjør ting bedre kan man gjør året rundt me d meste som e rundt oss

Enig igrunn... For min del er dette noe jeg vanligvis ikke har, men siden det var nå jeg så behovet for å ta meg sammen tenkte jeg like gjerne at det jeg gjør det fra nyttår siden juletiden har vært travel

Syntes slike nyttårsforsett bare er oppskrytt igrunn.. hvor mange ganger har man ikke prøvd å slutte å f.eks røyke ved ett nyttår?.. hehe.. nei, takke meg til.. Men at jeg har ting jeg vil forbedre meg på er det så absolutt! Jeg skal prøve mitt aller beste å gjennomføre skolen til våren, tross ammetåke og det som er! Og jeg håper vi får et godt år som førstegangsforeldre! Blir et spennende år for oss 

-Lære meg å lage fiskesuppe
-spise hummer for første gang i mitt liv
-Trene etter fødselen :)

Mitt nyttårsforsetter:

Begynne å bruke tanntråd hver kveld! Jeg er flink til å pusse tenner, men tar meg ikke tid til tanntråd, og jeg vet at mine tenner hadde hatt godt av det :P hihi..

Begynne å bruke krem, hehe.. Smøre ansiktet om ikke annet!

Gjennomføre skolen fram til april så godt jeg kan og være strukturt med lesingen.

Så håper jeg kan være så god mor og bonusmor som mulig og være flinkere til å holde huset mer i orden.

Jeg har lest at hvis man klarer å begynne med en ny rutine og klarer det noen uker blir det en vane. Så jeg håper på det :D :P

- Jeg skal bli flinkere til å gjøre husarbeid og holde det sånn passe ryddig og pent. ( har kjøpt oss nytt, stort hus)  er vant til sånne små leiligheter, der det tar 10 min å vaske over gulv, så jeg er ikke flink til "å komme igang" :P
- jeg skal bli flink til å holde kroppen min i form, og trene så jeg får tilbake den kroppen jeg hadde før jeg ble gravid... ( har gått opp litt mye i følge gj. snitt)
- jeg skal gjøre alt jeg kan for å bli ei god mor :)

Innen utgangen av neste år skal jeg ha lavere vekt og flatere mage enn jeg har nå

Back
Topp