Nyttårsforsett!!

Jani

Glad i forumet
Heisann, folkens!!

Nå er det bare få dager igjen til nyttår. Derfor lurte jeg på om det er noen av dere som har satt dere noen nyttårsforsett??

Jeg har ikke noe konkret, har oppnådd så utrolig mye dette året, mye mer enn jeg hadde kunnet forestille meg for et år siden. Derfor har jeg bare ønske om at ting skal fortsette slik de er, og at jeg og alle andre får et kjekt år fylt med masse glede sammen med våre nærmeste.

Godt nyttår, alle sammen!!!

Eg skal vel prøva å gå ner i vekt.... igjen.. håpa da går bedre i år[:D][:D][:D]

Har heller egentlig ingen nyttårsforsetter... Har skjedd så mye bare på dette året,og jeg har oppnådd mye mer enn jeg kunne drømt om! Så jeg er storfornøyd![:)]
Eneste måtte være og prøve å make a baby i 2006![;)]

Ellers ønsker jeg at alt skal fortsette slik det er nå,og så ønsker jeg det beste for alle rundt meg![:)]

Godt nyttår,folkens!![:D]

Har ingen er mangen år si jeg ga opp det dere. [;)]
Klarte jo aldri å holde det [:D]

Har aldri hatt før, men jeg skal gå ned i vekt etter graviditeten da.. Ikke t jeg har det som et forsett da egentlig...

I fjor sa jeg at jeg skulle begynne å trene litt og komme i form... gikk ned 20 kilo, så det virket for en gangs skyld... Nå sluttet jeg å røyke, så det kan jeg ikke ha.... jeg får ha som forsett at jeg skal bli flinkere med skolearbeidet tror jeg.. har vært litt sløv i høst. Og så skal jeg gå ned de siste 5 kiloene til målet mitt. Det får vel være bra?[;)]

Har ingen nyttårsforsett [:)] Er aldri standhaftig nok til å holde de likevel.. he he..

Mitt nyttårs forsett blir vel at jeg skal prøve å komme inn på lærer skolen og til og med klare å gjenomføre dette som tre barnsmor og husmor. hmmm og jeg som synes hverdagen er travel fra før..... Men men jeg er ikke den første og har andre klart det skal jeg også[:D]

Jeg er ganske distre av meg, så jeg glemmer nyttårsforsettene i løpet av januar...

Back
Topp