Nyttårsfeiring

regnbuens farger

Forumet er livet
Blir ikke forundret om dere har hatt en tråd på dette mens jeg har vært borte i litt over 2 uker (?), men jeg lurer likevel på hvordan dere jenter skal ønske det nye året velkommen?

Her skal vi bare være hjemme bare oss 3, vi skal ha biff til middag og kanskje et glass vin. Fyrverkeri har vi ikke kjøpt, men vi ser alt fra verandaen/vinduet hvor vi har utsikt utover Oslo og hele veien til Oslofjorden. Blir nok en koselig og rolig feiring her. [:D]

Det hørtes veldig koselig ut! Vi skal også være hjemme, men får to vennepar på besøk. De har ikke barn da, derfor greit å være her[;)] Vi skal spise pinnekjøtt! Spent på om lille våkner av alle smella klokka tolv!
Ha en kjempe fin feiring og GODT NYTT ÅR! (det var det nærmeste jeg fant som kunne våre noe i likheten med fyrverkeri[8D])

Her blir vi som jeg vet 4 stk, altså oss og bonussønnen min [:D] pluss 3 hunder da [:D]
Stille å rolig feiring [:D]

her skal vi til et vennepar som har to små, så blir vel rolig og stille... egentlig veldig deilig...

Det stemmer det rostan--- jeg laget en tråd om det her for noen få dager siden, men svarer gjerne på din også, altså! [8D]

Vi skal til min fetter og konen som har to jenter på 7 og 5- altså tremenningene til Emilie- som hun er kjempegod venn med- så det blir kjempegøy for de! Jentene skal få gå julebukk og etterpå blir det pinnekjøtt til de voksne og pizza til barna. Lillegutt er bare med på kjøtt og flesk og sovner lenge før kvelden i det hele tatt begynner[;)]

Vi kommer til å sove over der hele gjengen ettersom det å komme seg hjem en nyttårsaften er så og si umulig- (Ja, vi har tenkt å ta et par glass vin!)

Vi har feiret hos dem 1 gang før, og det var Emilies første nyttårsaften, så det er jo litt artig at begge barnas første nyttårsaften blir der! [8D]

Vi 4 skal være her hjemme og så kommer svigerinnen min og sønnen hennes[:)]
Blir kalkun til middag og dessert[:D]

skal være hjemme og får min søs,samboeren hennes og ungene på besøk,så skal vi spise pinnekjøtt også blir det nok noe alkohol i glasset[;)]det blir en stille og rolig kveld...de andre går sikkert opp på fotballbanen kl tolv,men jeg blir på altan å ser fyrverkeriet[:)]

nå har det blitt til det at me ska te noen som me nesten ikke kjenne... blei bedd ned til et vennepar..og di bedde et ant vennepar også..men så blei det bytte av plass så nå ska me være hos det andre venneparet.. hehe litt spesielt da syns me men det blir sikkert kjempekoselig da :) det første nyttåret til eldstemann , var han 8 måneder. da feiret me med venner og hadde barnevakt. fant ut etterpå at det blei nok det siste året det blir drikking på nyttår for framover blir det med ungane... gleder meg til mange flere nyttårsafter framover når ungane blir større og syns det er stas med rakettane!

Her blir vi bare oss 4, og vi skal lage kalkun med tilbehør. Mulig vi ber et nabopar hjem til midnatt

Vi får besøk av ett vennepar med tre unger, de er på samme alder som våre. Og så kommer søsteren min og samboeren hennes også. Blir sikkert veldig koselig, men kanskje ett til tider hlyt lydnivå,, Med to babyer, og resten av ungene er : 3,5 år, 4,5 år, 5 år og 6 år.... 3 gutter og en jente. [8D]

Vi har bedt inn seks venner på middag. Kalkun med tilbehør , dessert og gooodis. Skal feire stille og rolig her hos oss. Vil feire nyttår med den vesle prinsen min, selvom han sover og ikke skjønner noe ;D hehe. men han deltar nok aktivit under middagen vil jeg tro ;D Lille midtpunktet <3

Vi skal til ett vennepar på kalkun[:D], sammen 6 andre vennepar og deres tilsammen 10.barn på ulik alder....
Blir nok så vi er hjemme i god tid før rakettene[;)], men gleder oss til å dra ut på besøk en tur[:D][:D][:D]

Back
Topp