Nyttårsanntrekk

KSTMK

Forelsket i forumet
Hva ska dere ha på dere imorgen kveld jenter?
Nå kan jeg angre på at jeg alltid går i kjoler som går inn i livet. Ingen av selskapskjolene mine passer :(
Trenger litt inspirasjon til antrekk :) :)

Jeg kjører reprise av julaftenkjolen, tenker jeg.

(Megafornøyd med at den gikk på! Alle kjolene jeg har er fra en tid hvor jeg var litt tynnere enn jeg pleier, og nå fikk jeg faktisk alle sammen på meg, selv om jeg jo er litt tjukkere enn jeg pleier.)

Edit: hjelpe meg, dette var jo i åpengruppa! Bildet herved vekk.

Last edited:
Kjipt med bare trange kjoler, har mest av det jeg også:(.

Men jeg har en lekker svart en som jeg kom inn i for en uke siden, så da blir det nok den om det ikke plutselig har endret seg.. kjolen er lang, gpr helt ned til bakken, er litt sånn god og løs i stoffet:). Med en skulder slik at den andre blir naken ( da ser jeg tynnere ut hihi!) Også er det en glitterblomst i siden på magen og en oppe ved den ene skulderen:). Gidder IKKE høyhæla sko XD.

Jeg fant frem denne fra noen år tilbake. :) blir en fin liten bulk i, og den strammer ikke et eneste sted!! image.jpg

orker ikke kjøpe noe nytt bare for i morgen. Derfor blir det vel standard sort skjørt og en topp:p

Her blir det joggis. Vi skal bare være hjemme.

ImageUploadedByBV Forum1451505728.546341.jpg jeg har en sånn, bare annen blåfarge :) mere himmelblå. God plass til mage inni der :D

Joggis her ;) :p

Fant en kjole som er slapp ved magen :)

Misunnelig...

Blir en enkel A formet kjole, ikke noe styr eller glitter.
Skal til min søster, rolig kveld.
Jeg har ikke mage enda, men den står mer ut på kvelden enn fram til middagstider, så jeg dropper de slim fit kjolene.
Uansett så føler jeg meg ikke helt vel om dagen heller..

Pysjamas !! Unga er sjuke, kaster og og feber så her pølse det pysjamasparty

Blir bare en sort stoffbukse, hvit topp og cardigan :) dei fleste klærne er ganske så små så nå gleder jeg meg til det dukker opp litt nye klær i posten :)

Back
Topp